De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10
  • Aflevering 9
  • Aflevering 8
  • Aflevering 7:  Inzichtelijk

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Sander is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Sander is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Sander kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Sander niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Sander in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Sander buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Sander.
  • Uitgebreide theorieën over Sander.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Beppie0507
5 jaar lid

Re: Sander is de Mol, omdat...

Er is nog geen aanleiding, maar ik hoop dat Sander de mol is. Het is zo'n fantastische gozer. Als had iedereen een beetje meer Sander in zich, zou de wereld er veel mooier uitzien.

simgab
9 jaar lid

Apart in de app stond schuurmachine de kramer.... ipv sander...foutje of aanwijzing?

Gewijzigd op 8 januari om 19:31 uur.

Mollot
11 maanden lid

Het lijkt alsof Sander op minuut 33:47 zegt 'toen kwamen we met het goede nieuws dat we 500 poep/pop hebben verdiend'. Vond het best verdacht. Ook bij de zang opdracht dat hij ineens heel zacht wilde zingen om er tussendoor te sneaken.

Gringa
8 jaar lid

Ik geloof dat de mol was niet helemaal onbekend was voordat WIDM die persoon in opdracht 1 voor de gezichten van de kandidaten werd door Everon ingelicht. Ze wisten dat deze persoon op korte termijn zich zou kunnen instuderen, dat die goed onder druk is, etc,…het lijkt me sterk dat je dan niet voor een acteur of presentator kiest!

Waar Sander voorgesteld werd in Nederland, weet ik niet. Wel is hij een van 2 duo’s (SA) die de afkorting van Zuid (South) Afrika vormen. Zijn achternaam, De Kramer is synoniem voor De Venter, en Deventer is een van de steden die werd gebruikt voor de bekendmaking van de kandidaten in November.

Sander is een van 2 duo’s die het eindpunt bereiken in opdracht 2. Dit maakt het wel onmogelijk voor meer duo’s het eindpunt te bereiken en het verdiende geld is €500. In de volgende opdracht verliest Sander meteen weer dat €500 (met Jurre die vermoedelijk €750 verspilde). Hij en Jurre krijgen minder gebakken in opdracht 3, maar zoals Chihiro opmerkte, zijn verdachten tijdens de test zijn oa Soy (€1000) en Sarah (€1500) die het goed deden tijdens opdracht 3 en helemaal onlogisch lijkt. Op wieisdemol.nl is hij weinig verdacht.

Bijna vergeten: in de extra video (allereerste van dit seizoen) op de website zie je een Zuid Afrikaan met een schuurmachine aan het werk. In het Engels betekent “to sand” schuren.

Gewijzigd op 10 januari om 14:14 uur.

Gringa
8 jaar lid

Als de mol moet zich bekendmaken tijdens het zingen in aflevering 1, opdracht 3, dan zijn Sander en Soy de enige kandidaten die dit doen. Soy doet dit iets beter dan Sander, maar voor allebei kun je zeggen dat de mogelijkheid heel erg goed is dat ze hebben de koorleden gevraagd wat de woorden die ze zongen betekende. Net als Kriekendiek.

Sander heeft dit net iets later dan Soy gedaan, maar hij heeft ook zijn geld “verloren” omdat de meneer Lombard stak zijn hand op. Tijdens de test kiest hij Soy als een van zijn verdachten: als mol is het vrij normaal omdat Sander zou dan weten (hij was na Soy aan de beurt) dat kandidaat Soy de betekenis van die woordjes wist. Op dit moment neig ik naar Soy als mol, maar Sander kan ik zeker niet uitsluiten. En ik hou nog een klein beetje rekening mee dat de mol toch in de andere groep zat.

Middelburg is waar ze de Roosevelt prijs uitreiken in Nederland. Sander was voor die prijs genomineerd. En Rik is in een roze gebouw wezen staan tijdens opdracht 2. Plus DeVenter — DeKramer vind ik een leuke hint (of dwaalspoor). Ik weet niet waar Sander’s deelname aan WIDM bekendgemaakt was, maar als dit in IJsselstein was, dan hebt je ook “I” (ik) als leuk hintje.

Aabee
3 jaar lidVerdenkt

Ik zag net het filmpje waarop werd gereageerd op 'het vertrek' van Sarah, met oa Sander veel in beeld. Hij wriemelde overduidelijk aan zijn oor, dus in hoeverre hij echt meende wat hij zei (aan oor zitten = liegen) Deze man kan uitstekend lullen, ik ga maar eens wat meer op zijn lichaamstaal letten. Hij heeft zeker het charisma en sociale vaardigheden om de mol te zijn, ik sluit hem nog niet uit

motter
4 jaar lid

Citaat van simgab:
Apart in de app stond schuurmachine de kramer.... ipv sander...foutje of aanwijzing?

Waar staat dat, of heb je daar foto van?

Maaikepaaik
8 jaar lidVerdenkt

Goeue vraag @motter! Kan het ook niet vinden.
In het extra filmpje zie je bij de sfeershots tussendoor een man met een schuurmachine. Dus als je inderdaad een screenshotje hebt @simgab, zou dat leuk zijn Glimlach

BN1984
3 jaar lidVerdenkt

Sander zat in de gele kist, in de app komt dit overeen met zijn achtergrond kleur. Als enige van de groep. Zijn kist stond bij City Hall ... De verbinding met de tweede opdracht?

simgab
9 jaar lid

Citaat van motter:
Citaat van simgab:

Waar staat dat, of heb je daar foto van?

Ik heb screenshot, maar hoe plaats ik die?

Gewijzigd op 14 januari om 12:41 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.