Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Sander is de Mol, omdat...
Re: Sander is de Mol, omdat...
Ervan uitgaande dat de mol de opdracht kent, weet hij / zij dat er stroomschokken uitgedeeld worden op de metalen schaal met ijzeren knikkers.
Denk niet dat iemand daarop zit te wachten. Degene die in het begin met de metalen schaal naar boven gaan zijn dus onwetend lijkt mij. Degene die helemaal niet met de schaal omhoog gaat is Sander. In de beginfase loopt hij alleen maar naar een brancard te zoeken ( goede dekmantel ).
Alleen op het laats van de opdracht zien we hem pas boven bij de gevulde koker. Is dat om het bedrag te checken dat er niet te veel verdiend wordt ?
Citaat van Vpeetje:
Ervan uitgaande dat de mol de opdracht kent, weet hij / zij dat er stroomschokken uitgedeeld worden op de metalen schaal met ijzeren knikkers.
Denk niet dat iemand daarop zit te wachten. Degene die in het begin met de metalen schaal naar boven gaan zijn dus onwetend lijkt mij. Degene die helemaal niet met de schaal omhoog gaat is Sander. In de beginfase loopt hij alleen maar naar een brancard te zoeken ( goede dekmantel ).
Alleen op het laats van de opdracht zien we hem pas boven bij de gevulde koker. Is dat om het bedrag te checken dat er niet te veel verdiend wordt ?
Lijkt me juist een uitstekende reden om wel met een schaal naar boven te gaan, want dan kun je ze laten knikkeren.
Citaat van Moligarch:Citaat van Vpeetje:
Alleen op het laats van de opdracht zien we hem pas boven bij de gevulde koker. Is dat om het bedrag te checken dat er niet te veel verdiend wordt ?Lijkt me juist een uitstekende reden om wel met een schaal naar boven te gaan, want dan kun je ze laten knikkeren.
Nou nee….. want er moet juist ook een aanzienlijk bedrag gehaald worden zodat Sarah die uit de pot kon spelen. Denk dat als je van te voren weet dat je stroomschokken gast krijgen dat je liever iets anders gaat doen. Stenen aanvoeren bv. Hoe meer stenen des te meer ijzeren balletjes er beschikbaar zijn.
Sander is mijn mol om de volgende redenen.
1. Hij was de enige met een zwarte helm, (zwarte mol?)
2. Zijn broek zakte niet per ongeluk af. Hij staat bekend als iemand die vooral zijn eigen gang gaat. Is zijn broek laten zakken symbolisch voor 'schijt aan de rest' ?
Citaat van Call-key-S:
Als Sander de mol is dan:Opdracht 2.1
- Zat ie in het groepje waar geen brancard te vinden was.
- Liep hij overal een beetje achteraan bij het zoeken.
- Heeft ie zijn broek losgemaakt, die vervolgens afzakt.
- Houdt ie de brancard vast in het midden om de stenen tegen te houden, maar deze vallen wel. Er komt niet zoveel aan als erop geschept zijn.Opdracht 2.2
- Regelt ie dat hij alleen de olifant met de postbox doet om makkelijker te mollen.
- Heeft ie tegengewerkt, want Annick beticht Sander van niet goed meewerken.
- Legt ie de postbox op de verkeerde plek.
- Wijst de pruik af, die als baard gebruikt kan worden.
- Zet ie een enorme lantaarnpaal op de foto, die niet op het kunstwerk staat geschilderd omdat het een echte is.
- Zegt hij grappig "... of er liep een molletje".
- Zet nog lekker zijn schoen op de foto bij het kunstwerk met de vis.
- Praat bij de verdubbelopdracht alleen maar na wat kandidaten zeggen. De woorden 'opdracht' of 'foto' zijn fout, dus dan komt de verdubbeling er toch niet.
Mooie samenvatting!
Ik zit in twee tunnels momenteel, deze en die van Nabil.
Wat ik heel erg interessant vind is dat Sander als enige geweest is bij alle opdrachten waar je geld echt kan verdienen. In aflevering 1.2 kwam hij naar VOC Gardens om vervolgens het daar verdiende geld te laten verdwijnen door slecht te zingen in 1.3. In aflevering 2.1 is hij onderdeel van het groep, maar zet zich niet zo zeer in. In 2.2 het is de groep bij de proppen die de fotoâ€s maken en evt de rebus raden die het geld zouden kunnen verdienen. Sander is de enige die zoveel invloed heeft kunnen hebben op de (virtuele) pot.
Rubber duck betekent een soort rubber boot in het Zuid Afrikaanse Engels. Ik heb reclame met fotoâ€s gecopied: https://www.gumtree.co.za/s-boats-watercraft/rubber+duck/v1c9101q0p1.
Als de kandidaten worden in November 2022 in verschillende steden bekend gemaakt, loopt er in alle steden een soort vent in het zwart met een zwarte helm met de vorige mol deelnemers (Lakshmi, Thomas, Sanne, Tina, en Rob) mee. Sander droeg de zwarte helm in opdracht 2.1. Sander was in IJsselstein bekendgemaakt. De vlag van IJsselstein is geel en zwart. Sander was in de box met gele vingerafdruk in aflevering 1, en nu is hij degene in een zwarte helm. In deze opdracht krijgen alle deelnemers zware zwarte schoenen en zoals Call Key S merkte, zijn sneaker staat op de foto in opdracht 2.2.
Tot nu toe molt hij, maar hij wordt in de edit niet bijzonders verdacht neer gezet. Het lijkt dat hij toch een beetje uit de wind wordt gehouden. Op wieisdemol.nl is hij weinig verdacht. En ik ben het persoonlijk (wegens ervaring) met VPeetje mee eens dat je liever een stroomstoot vermijdt en dat (als de edit klopt iig) het interessant is dat Sander aan het einde boven gefilmd wordt.
Edit: oeps—Jurre heeft tnt alle opdrachten behalve 1.2 met Sander gedaan.
Gewijzigd op 17 januari 2023 om 14:04 uur.
Citaat van Gringa][quote=Call-key-S:
Als Sander de mol is dan:
Tot nu toe molt hij, maar hij wordt in de edit niet bijzonders verdacht neer gezet. Het lijkt dat hij toch een beetje uit de wind wordt gehouden. Op wieisdemol.nl is hij weinig verdacht. (als de edit klopt iig) het interessant is dat Sander aan het einde boven gefilmd wordt.
Op het wieisdemol.com forum staat Sander dan weer wel tweede achter Anke. Zelf staat hij ook hoog op mijn verdachtenlijstje. Toch een paar vreemde dingen gedaan zonder opvallend aanwezig te zijn. Kan perfect voor de mol zijn.
Ik zit in dezelfde twee ideeën: Nabil tweede en Sander bovenaan.
Maar ik zie nergens de letters US staan?
Sander wil de letters US erbij maken, want dat staat op de schildering.
Maar later is er nog een US te zien, dus daarmee doet hij dan ijverig zijn best, maar wel met een grote kans, dat ze de US van de andere pakken.
Kan de foto's niet terug vinden, maar ik heb echt het gevoel dat het Sander is.
Citaat van Gringa:Citaat van Call-key-S:
Als Sander de mol is dan:Opdracht 2.1
- Zat ie in het groepje waar geen brancard te vinden was.
- Liep hij overal een beetje achteraan bij het zoeken.
- Heeft ie zijn broek losgemaakt, die vervolgens afzakt.
- Houdt ie de brancard vast in het midden om de stenen tegen te houden, maar deze vallen wel. Er komt niet zoveel aan als erop geschept zijn.Opdracht 2.2
- Regelt ie dat hij alleen de olifant met de postbox doet om makkelijker te mollen.
- Heeft ie tegengewerkt, want Annick beticht Sander van niet goed meewerken.
- Legt ie de postbox op de verkeerde plek.
- Wijst de pruik af, die als baard gebruikt kan worden.
- Zet ie een enorme lantaarnpaal op de foto, die niet op het kunstwerk staat geschilderd omdat het een echte is.
- Zegt hij grappig "... of er liep een molletje".
- Zet nog lekker zijn schoen op de foto bij het kunstwerk met de vis.
- Praat bij de verdubbelopdracht alleen maar na wat kandidaten zeggen. De woorden 'opdracht' of 'foto' zijn fout, dus dan komt de verdubbeling er toch niet.
Mooie samenvatting!
Ik zit in twee tunnels momenteel, deze en die van Nabil.Wat ik heel erg interessant vind is dat Sander als enige geweest is bij alle opdrachten waar je geld echt kan verdienen. In aflevering 1.2 kwam hij naar VOC Gardens om vervolgens het daar verdiende geld te laten verdwijnen door slecht te zingen in 1.3. In aflevering 2.1 is hij onderdeel van het groep, maar zet zich niet zo zeer in. In 2.2 het is de groep bij de proppen die de fotoâ€s maken en evt de rebus raden die het geld zouden kunnen verdienen. Sander is de enige die zoveel invloed heeft kunnen hebben op de (virtuele) pot.
Rubber duck betekent een soort rubber boot in het Zuid Afrikaanse Engels. Ik heb reclame met fotoâ€s gecopied: https://www.gumtree.co.za/s-boats-watercraft/rubber+duck/v1c9101q0p1.
Als de kandidaten worden in November 2022 in verschillende steden bekend gemaakt, loopt er in alle steden een soort vent in het zwart met een zwarte helm met de vorige mol deelnemers (Lakshmi, Thomas, Sanne, Tina, en Rob) mee. Sander droeg de zwarte helm in opdracht 2.1. Sander was in IJsselstein bekendgemaakt. De vlag van IJsselstein is geel en zwart. Sander was in de box met gele vingerafdruk in aflevering 1, en nu is hij degene in een zwarte helm. In deze opdracht krijgen alle deelnemers zware zwarte schoenen en zoals Call Key S merkte, zijn sneaker staat op de foto in opdracht 2.2.
Tot nu toe molt hij, maar hij wordt in de edit niet bijzonders verdacht neer gezet. Het lijkt dat hij toch een beetje uit de wind wordt gehouden. Op wieisdemol.nl is hij weinig verdacht. En ik ben het persoonlijk (wegens ervaring) met VPeetje mee eens dat je liever een stroomstoot vermijdt en dat (als de edit klopt iig) het interessant is dat Sander aan het einde boven gefilmd wordt.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.