Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Soy is niet de Mol, omdat...
Soy is niet de Mol, omdat...
Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Soy niet de Mol is. Gedraagt Soy zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?
Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.
Wat mag niet geplaatst worden:
- Berichten die juist bewijzen dat Soy wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
Wat mag wel geplaatst worden:
- Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
- Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.
Re: Soy is niet de Mol, omdat...
Hij ontpopte zich tot übermol in aflevering 2 en is nu zo verdacht dat hij haast niet de mol kan zijn.
Citaat van Gringa:
Hij ontpopte zich tot übermol in aflevering 2 en is nu zo verdacht dat hij haast niet de mol kan zijn.
Idd teveel aanwezig en ook wordt er veel op zâ€n foute gemonteerd door de regie. Samen met jurre teveel commotie rond die twee. Lijkt me niet fijn als mol zijnde.
Citaat van Gringa:
Hoewel ik het met je eens bent, maakte ik die fout ook bij Rob...Die was na 2 afleveringen van mijn lijstje (dat gepruts met die stoel in de vrachtwagen).
Soy blijft hoog op mijn lijstje, tot ik een andere mol heb gevonden.
Dat Soy de traditionele mol profiel bezit ben ik het met je eens. Hij was ook mijn hoofdverdachte na aflevering 1; zeker omdat hij zong, “Here I am before you,†achter meneer Lombard.
Echter, hij was een hoofdverdachte van het publiek voordat WIDM was begonnen, was dat na aflevering 1, en is dat nog steeds op wieisdemol.nl.
Hij is mede dankzij 1.3 de hoofdverdiener qua geld na 2 afleveringen. Bij Daniël is de mol heb ik gepost dat als veel geld verdienen hoge schulden hebben is, dan is Daniël nog een goede mol kandidaat. Met Soy zie ik dat anders omdat in zowel de afleveringen als test 2, hij is de hoofdverdachte van de kandidaten terwijl Daniël is weggezakt.
Rob is altijd een laag verdiende mol geweest. En die clues voor Rob waren subtiel aan muziek te linken: met Soy hebben we heel erg duidelijk zingen en dansen gehad.
Met Soy onverdacht maken duurt het te lang.
De testvraag van deze week:
Als hoeveelse kreeg de Mol zijn of haar scherm te zien bij de eliminatie?
- Als eerste
- Als tweede
- De Mol kreeg geen scherm te zien
Soy zag zijn scherm als derde, dus geen Mol?
Het is duidelijk SOY IS NIET DE MOL
De produktie heeft helaas een fout gemaakt waardoor Soy de mol NIET meer kan zijn!
Namelijk in de extra vraag van deze week staat de mogelijkheid om Soy de mol te laten zijn niet bij!
De eerste was Ranomi, de tweede was Anke, diegene die hun scherm niet zagen Daniël en Jurre!
De keuze mogelijkheid voor Nabil (logisch is afgevallen) en Soy staat er dus niet bij!
Sort weer een tunnel in! ( maar gelukkig kost dat geen punten).
Citaat van Dooro01:
De produktie heeft helaas een fout gemaakt waardoor Soy de mol NIET meer kan zijn!
Namelijk in de extra vraag van deze week staat de mogelijkheid om Soy de mol te laten zijn niet bij!De eerste was Ranomi, de tweede was Anke, diegene die hun scherm niet zagen Daniël en Jurre!
De keuze mogelijkheid voor Nabil (logisch is afgevallen) en Soy staat er dus niet bij!
Soy kreeg in de aflvering zijn scherm ook niet te zien, dus hoort die bij mogelijkheid 3. Wel goed opletten!
Citaat van Moggemol:Citaat van Dooro01:
Namelijk in de extra vraag van deze week staat de mogelijkheid om Soy de mol te laten zijn niet bij!De eerste was Ranomi, de tweede was Anke, diegene die hun scherm niet zagen Daniël en Jurre!
Soy kreeg in de aflvering zijn scherm ook niet te zien, dus hoort die bij mogelijkheid 3. Wel goed opletten!
Inderdaad goed opletten. Soy heeft zijn scherm wel gezien. Op het laatst is Nabil alleen over, nadat Soy een groen scherm heeft gehad, en krijgt Nabil zijn rode scherm te zien.
Gewijzigd op 13 februari 2023 om 14:36 uur.
Wie riep er nou zo dramatisch: NEEEEE
Was dat Nabil toen hij het groene scherm van Soy zag ?
Citaat van Aabee:
Wie riep er nou zo dramatisch: NEEEEE
Was dat Nabil toen hij het groene scherm van Soy zag ?
Klonk als de stem van Soy zelf. Hij geeft in zijn biecht ook aan dat hij dacht naar huis te gaan. Uitroep van verbazing dat Nabil - zijn mol - niet de mol bleek te zijn?
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.