Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Anna is niet de Mol, omdat...
Anna is niet de Mol, omdat...
Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Anna niet de Mol is. Gedraagt Anna zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?
Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.
Wat mag niet geplaatst worden:
- Berichten die juist bewijzen dat Anna wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
Wat mag wel geplaatst worden:
- Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
- Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.
Re: Anna is niet de Mol, omdat...
Ik vond het onmols van Anna dat zij voorstelde om allemaal op iemand anders te stemmen in de tweede opdracht. Zo zijn uiteindelijk alle vrijstellingen eruit gegaan Ãn is er 6000 euro verdiend.
Citaat van XesjeX:
Ik vond het onmols van Anna dat zij voorstelde om allemaal op iemand anders te stemmen in de tweede opdracht. Zo zijn uiteindelijk alle vrijstellingen eruit gegaan Ãn is er 6000 euro verdiend.
Kandidaat spelen, maar de mol zijn!
Geld gaat er toch straks weer snel uit, weet de mol
Citaat van XesjeX:
Dat had Jip bedacht, maar er in mee gaan is ook onmols.
Citaat van Katjaanja:Citaat van XesjeX:
Ik vond het onmols van Anna dat zij voorstelde om allemaal op iemand anders te stemmen in de tweede opdracht. Zo zijn uiteindelijk alle vrijstellingen eruit gegaan Ãn is er 6000 euro verdiend.Dat had Jip bedacht, maar er in mee gaan is ook onmols.
Citaat van Katjaanja:Citaat van XesjeX:
Ik vond het onmols van Anna dat zij voorstelde om allemaal op iemand anders te stemmen in de tweede opdracht. Zo zijn uiteindelijk alle vrijstellingen eruit gegaan Ãn is er 6000 euro verdiend.Dat had Jip bedacht, maar er in mee gaan is ook onmols.
Jip bedacht de strategie en Anna maakte er vervolgens ook nog eens een duidelijk en makkelijk uitvoerbaar plan van. Als ze niet een makkelijke oplossing had voorgesteld (op je eerste gesprekspartner stemmen, simpel) had ze zich gewoon achter de groep kunnen verschuilen die er iets ingewikkelds van had gemaakt. Als niemand het voortouw neemt gaat het vaak mis.. Inderdaad meer kandidaat dan mol.
Ik krijg sowieso wel kandidaat-vibes van haar. Tijdens de eerste opdracht zag ik de error op haar gezicht, toen ze hoorde dat de mol meekeek en haar de hand had geschud etc., dat leek me niet gespeeld.
Dat is niet onmols. Als zij tegenover iemand met een vrijstelling zit en er niet op ging stemmen, dan speelt ze weer 1000 euro uit het spel. Dus prima idee.
Ze kan nog voor mij de mol zijn, maar dat zij met Jip zoâ€n beetje de architect is van het plan €6000 te innen, kan ik niet helemaal rijmen. Het is gewoon te veel geld.
Daarnaast, vindt ik dat de Dia del topo figuur in het rood met zwarte rozen vrouw heeft overeenkomsten met Anna. Ze wordt verdacht in de edit (bv, als ze Rian en Babs beschuldigd, Babs zegt dat zij in een sleutelpositie was in opdracht 3, Jova heeft in Algemeen op dit forum gemerkt dat er is een grammaticale fout waarbij de mol wordt als vrouwelijk beschreven)…en ze is de hoogverdachte ban Nederland na de eerste aflevering. Ik vind het moeilijk te geloven dat ze dit bij WIDM niet zouden doorhebben.
Helemaal uitsluiten doe ik haar ook niet. Rosario is de enige die haar tijdens de test als verdachte heeft. Als ze de mol is vliegt hij in aflevering 2 of 3 uit als WIDM traditie getrouw functioneert.
Citaat van Gringa:
Ze kan nog voor mij de mol zijn, maar dat zij met Jip zoâ€n beetje de architect is van het plan €6000 te innen, kan ik niet helemaal rijmen. Het is gewoon te veel geld.Daarnaast, vindt ik dat de Dia del topo figuur in het rood met zwarte rozen vrouw heeft overeenkomsten met Anna. Ze wordt verdacht in de edit (bv, als ze Rian en Babs beschuldigd, Babs zegt dat zij in een sleutelpositie was in opdracht 3, Jova heeft in Algemeen op dit forum gemerkt dat er is een grammaticale fout waarbij de mol wordt als vrouwelijk beschreven)…en ze is de hoogverdachte ban Nederland na de eerste aflevering. Ik vind het moeilijk te geloven dat ze dit bij WIDM niet zouden doorhebben.
Helemaal uitsluiten doe ik haar ook niet. Rosario is de enige die haar tijdens de test als verdachte heeft. Als ze de mol is vliegt hij in aflevering 2 of 3 uit als WIDM traditie getrouw functioneert.
Mijn punten zou ik om jouw redenen ook niet op Anna inzetten. Een slim iemand wordt vaak sterk verdacht door het land in het begin. Wat mij opvalt is dat Anna ook sterk aanwezig is in de groep. Zeker in het begin zal de mol toch liever wat op de achtergrond blijven. Bij de test ging ze spreiden op basis van statistiek. Volgens mij was er niet zoveel statistiek bij de testvragen. De vraag over het inleveren van de vrijstellingen ( 6 tegen 4) en wellicht een vraag over de indeling bij Frida Kahlo (5-3-2).
Maar niets is wat het lijkt en Anna kan ons ook zomaar gaan verrassen, wellicht morgen al!!!
Oh jee, Anna was wel hÃÃl nerveus bij de executue vandaag.
Ergens hoop ik nu dat ze supergoed kan acteren, want ze zou een hele leuke mol zijn… maar ik ben bang dat we haar eeg kunnen strepen.
Ik denk wel dat ze tegen aflevering 4 de Mol noemt in haar testbiecht. Montage kon Jurre ook nog even buiten beeld houden, maar dit is een slimme, observerende groep. Voor Jeroen denk ik hetzelfde. Hij is bijna onzichtbaar, totdat hij klaar is met observeren (zie hem losgaan in het nieuwe materiaal).
Gewijzigd op 17 januari 2024 om 21:09 uur.
Ze verdiende het meeste geld bij 2.2 op de berg. Omdat ze ook het architect van de €6.000 in 1.2 is, vind ik het minder waarschijnlijk dat zij de mol is.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.