Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Deelnemer Babs Schutte
Deelnemer Babs Schutte
In dit topic kun je alles kwijt over Babs, behalve discussies of Babs de Mol wel of niet is.
Re: Deelnemer Babs Schutte
De geboortedatum van tweeling Babette en Cas Schutte is 19-08-1999.
Babs kan op Rian getunneld hebben. Ze zegt dat diegenen bij de kistjes de sleutelpositie heeft. Anna zat bij de lijsten en is veel aan het woord bij de nabespreking. Misschien was Babs het oneens met Anna over wat de sleutelpositie was, en is ze op Anna eruit gegaan.
Gewijzigd op 12 januari 2024 om 14:03 uur.
Citaat van chihiro:
Babs kan op Rian getunneld hebben. Ze zegt dat diegenen bij de kistjes de sleutelpositie heeft. Anna zat bij de lijsten en is veel aan het woord bij de nabespreking. Misschien was Babs het oneens met Anna over wat de sleutelpositie was, en is ze op Anna eruit gegaan.
Slim, Chihiro! We weten dat Babs weet wie wel/niet een vrijstelling had.
Op dit forum, Aflevering 1, opdracht 2 paginaâ€s 1&2:
Teuntjemolt schreef:
Voor de liefhebbers van lijstjes:
Justin stemde op Tooske
, Tooske stemde op Babs
, Babs stemde op Kees
, Kees stemde op Jeroen, Fons stemde op Rian
, Anna stemde op Rosario?
En Wentje antwoordde:
We zien niet op wie Anna stemt. Zelf zegt ze later in het busje dat ze op Justin heeft gestemd, omdat ze hem als eerste sprak (volgens het plan).
Wist zij dat Tooske (had een vrijstelling) stemde op Babs? Het enige achterdochtige is dat beroerde echte paraplu verhaal van Tooske.
Babs wist dat Anna (een van de redenen €6000 in de pot zit) geen vrijstelling had—maar als ze ziet dat Anna stemt op iemand zonder vrijstelling Ãn wijst naar Babs groepje ipv de kisten?
Kees had een vrijstelling, en hij stemde op iemand met een vrijstelling.
Anna wees naar Babs haar groepje, dus in Babs haar ogen was Rian als schuldige aangewezen. We weten niet op wie Rian stemde, maar ze had wel een vrijstelling.
Dus Babs is waarschijnlijk wel op Anna, Tooske en/of Rian uitgevlogen.
Gewijzigd op 12 januari 2024 om 16:14 uur.
Citaat van Gringa:Citaat van chihiro:
Babs kan op Rian getunneld hebben. Ze zegt dat diegenen bij de kistjes de sleutelpositie heeft. Anna zat bij de lijsten en is veel aan het woord bij de nabespreking. Misschien was Babs het oneens met Anna over wat de sleutelpositie was, en is ze op Anna eruit gegaan.Slim, Chihiro! We weten dat Babs weet wie wel/niet een vrijstelling had.
Op dit forum, Aflevering 1, opdracht 2 paginaâ€s 1&2:
Teuntjemolt schreef:
Voor de liefhebbers van lijstjes:
Justin stemde op Tooske
, Tooske stemde op Babs
, Babs stemde op Kees
, Kees stemde op Jeroen, Fons stemde op Rian
, Anna stemde op Rosario?
En Wentje antwoordde:
We zien niet op wie Anna stemt. Zelf zegt ze later in het busje dat ze op Justin heeft gestemd, omdat ze hem als eerste sprak (volgens het plan).Wist zij dat Tooske (had een vrijstelling) stemde op Babs? Het enige achterdochtige is dat beroerde echte paraplu verhaal van Tooske.
Babs wist dat Anna (een van de redenen €6000 in de pot zit) geen vrijstelling had—maar als ze ziet dat Anna stemt op iemand zonder vrijstelling Ãn wijst naar Babs groepje ipv de kisten?
Kees had een vrijstelling, en hij stemde op iemand met een vrijstelling.
Anna wees naar Babs haar groepje, dus in Babs haar ogen was Rian als schuldige aangewezen. We weten niet op wie Rian stemde, maar ze had wel een vrijstelling.Dus Babs is waarschijnlijk wel op Anna, Tooske en/of Rian uitgevlogen.
@gringa ik durf dat nog niet geloven. De eerste test is toch een soort Russisch roulette. Het schijnt dat kandidaten veel vragen fout hebben in het begin. Als we door de eliminatie van Babs meteen drie andere kandidaten kunnen ‘afstrepen ‘ heeft de regie ons voor het eerst op een goed spoor gezet bij de eliminatie in 24 jaar
Ik trek er ook geen conclusies uit, de eerste test is al moeilijk genoeg. Ja, er is altijd iemand die niet spreidt. Dus ik probeer niemand af te strepen op grond van haar eerste en enige test.
Ik moet nog Niet de mol kijken, maar misschien is het handig om de informatie van Babs toch hier te delen. https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/dagboek-van-de-afvaller-6/
In aflevering 1, ze tunnelde op 2 mensen, zei ze, en herhaalde dat bij de kistjes in 1.3 de sleutel positie was. https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/niet-de-mol-2024-1-babs/
Tooske is er een van. Kees of Anna de andere. In het dagboek zegt ze dat ze een enorme informatie achterstand had. Ze wist wel twee namen zeker, wat haar heeft geholpen. Ze overleefde de test in aflevering 5 met gebrekkige info waar ze op 4 mensen spreidde. Op de test van aflevering 6 werden het drie en hier in aflevering 7 ging ze een van haar overige twee verdachten laten vallen. Dus een persoon wist ze te vertrouwen (misschien door informatie van Justin en Jip)?
Normaal krijg je een kandidaat niet terug in het spel, en zeker geen kandidaat die getunneld heeft. Je kunt hierdoor namen weggummen van de verdachten. Persoonlijk vind ik het niet helemaal eerlijk dat ze terugkwam, maar ze was een leuke kandidaat en zeer behulpzaam voor het zoeken van de mol.
@ Gringa
Ik vond het eerlijk gezegd totaal geen meerwaarde hebben dat zij, of een ander, terug zou komen. Je weet sowieso dat zij de mol niet is dus de rest van de kandidaten hebben in ieder geval al 1 keuze optie minder in de test. Statistisch gezien heeft zij dus altijd het minste kans om door te gaan tenzij ze vol op de mol zou zitten.
De terugkomst van Babs had voor mij ook geen meerwaarde maar wat een ontzettend leuke kandidaat en vrouw is Babs. Sportief, enthousiast, intelligent en altijd correct willen spelen.Toch erg van haar genoten en heel jammer dat ze eruit is. Had haar best de finale gegund ondanks dat dit soort terugkeren niet hoeven voor mij.
Citaat van Paatchoo:
Statistisch gezien heeft zij dus altijd het minste kans om door te gaan tenzij ze vol op de mol zou zitten.
Net als Geralda vond ik Babs een leuke kandidaat, en ik heb van haar genoten. Echter ik ben het merendeels met je eens, Paatchoo. En ja, nadat je Niet de mol #6 kijkt zie je hoe ze nooit die achterstand van 3 afleveringen kon inhalen. Omdat niemand haar verdacht had ze daarboven een soort negatieve joker. Plus ze zat niet goed in haar vel omdat ze gescheiden was van Jip en Justin in het hotel. Leuke kandidaat, maar dit was niet nodig.
Het enige uitzondering voor mij blijft Ron Boszhard van 2018–hij had terug (of nog beter nooit uit in aflevering 1) gemoeten.
Nog een keer en dan hou ik erover op hoor, maar "ze" doen net alsof Babs hartstikke veel voordeel had omdat zij als eerste een rood scherm kreeg maar wel mocht terugkomen. En ook omdat daarna Jip en Justin ook nog eens in het hotel kwamen dus ze konden overleggen met elkaar. Maar als je dat theoretisch bekijkt is dat natuurlijk onzin. Aflevering 1 weet niemand wie de mol is, en aflevering 2 en 3 zal dat er misschien ook maar ÃÃn zijn als je mazzel hebt. Net wat jij zegt Gringa, zij liep zoveel kennis achter dat het nog een wonder is dat ze überhaupt nog zoveel verder is gekomen.
Zelfs nu Babs er (weer) uit is, is het zuiver hypothetisch mogelijk dat zij net als de rest van de deelnemers op de juiste mol zat, wellicht alle 20 vragen goed had en 30 seconden langzamer was met invullen. In plaats van die standaard "ik heb op 1 persoon de meeste vragen ingevuld dús die is de mol niet". Dat je een rood scherm krijgt betekent niet dat je per definitie de meeste vragen fout had namelijk..
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.