De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen
  • Aflevering 5:  Terugkeer

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Fons Hendriks » Fons is de Mol, omdat...

»

Frank
Beheerder

Fons is de Mol, omdat...

In dit topic kun je alle aanwijzingen naar Fons kwijt. Molacties, verborgen hints en theorieën zijn hier welkom.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Fons niet de Mol is. Daarvoor is een ander topic.
  • Verdacht gedrag van Fons in een opdracht. Plaats dat in het topic van de betreffende opdracht.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Verdacht gedrag en verdachte uitspraken van Fons buiten de opdrachten.
  • Mogelijke verborgen hints die kunnen verwijzen naar Fons.
  • Uitgebreide theorieën over Fons.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Citeer Reageer

Steffelaar
2 maanden lid

Re: Fons is de Mol, omdat...

Fons is de mol.

Hij had naast kees traag beeld tijdens de waarzegger opdracht
Hij kreeg bij test en executie vraag 7 in beeld, daar stond top(it)o
Topo is Spaans voor mol en dat zou dus een hint zijn.
Daarnaast had Fons naast Anna Jip en Justin geen vrijstelling en dus geen €1000 voor de pot

Gewijzigd op 7 januari om 08:23 uur.

Citeer

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Zoals Steffelaar zegt, Fons had geen vrijstelling in Opdracht 1. Na ongeveer een week, denk ik dat de mol moet bij deze vier kandidaten zitten.
Jova heeft opgemerkt dat er een grammaticale fout zit op de website waarbij de mol wordt als vrouwelijk aangewezen. De nadruk op het pleintje tijdens Dia del Topo was op de vrouwelijke figuren. Als eersten zagen we Tooske en Anna. Vaker als de mol een man is, zie je als eerste een vrouwelijke deelnemer, en ik geloof nadat de mol snel gevonden was vorig jaar, dat ze dat willen voorkomen dit jaar.
Dan hebben we dit, dankzij El Wee: quote=el wee]Afbeelding[/quote]

Ik heb nog nooit zoveel naar oren in WIDM gekeken, beginnend met de vrouwelijke figuur in het rood-zwart bedekt met rozen en Anna-achtige haren in een staartje en gevouwen oor. Fons zijn kaartje was een bel. Hij draagt een gouden oorbel. In dat beeld van El Wee, Frida draagt hangende gouden oorbellen. De opdracht heet Afschilderen, en in het verleden hebben ze bij WIDM silhouetten van de mol laten zien (denk 2016 dé rampzalige hint of 2020 Renaissance). Dus deze Frida zou een representatie van de contouren van de mol zijn. Ik vind dat Fons zijn oren lijken daarop.

Ik verwacht dat Rian het spel verlaat morgen of in Aflevering 3 als dit klopt, omdat ze heeft Fons aangewezen tijdens de test. Aangezien juist Fons het goede schilderij had, is dit raar omdat zij hebben daarmee geld verdiend. En dat schilderij had “een helpende handje,” wat zo’n beetje de titel van de aflevering is. Tijdens opdracht 3, o.a. Fons houdt zijn touwtje lange tijd vast zodat het luikje niet naar beneden kan zakken, maar ik gok dat Rian dat niet wist. De schilders lijken Jip meer te verdenken.

Citeer

chihiro
7 jaar lidVerdenkt Anna

Wat tegen Fons spreekt is de onhandige leugen Rosario over zijn stemgedrag na de speeddates. Aan de andere kant toont het wel een sluwe kant van hem. Ik zou hem een leuke Mol vinden die zijn ongemak daarin kan gebruiken. Maar misschien is het zo gemonteerd om hem verdacht te maken.

Citeer

Maaikepaaik
8 jaar lidVerdenkt Anna

Hint uit mollenstreken: Fons mompelt tijdens stad en land “ik ben topografisch heel sterk”. Ik ben topo?

Citeer

chihiro
7 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Maaikepaaik:
Hint uit mollenstreken: Fons mompelt tijdens stad en land “ik ben topografisch heel sterk”. Ik ben topo?

Hij laat elke aflevering het woord mol vallen. Ik had hem nog niet gevonden in de derde aflevering, bedankt Maaikepaaik. Ik ga er zo weinig mogelijk achter zoeken, het is een mooie afleiding.
1. Als hij ziet dat de topito bij de man ontbreekt, blijft hij ernaar vragen. 'Topo? Dia del topo?'
2. Tijdens het klimmen. 'Een mol'.
3. Tijdens Stad en Land. 'Ik ben topografisch heel sterk.'

Gewijzigd op 23 januari om 15:41 uur.

Citeer

tweemollen
6 jaar lidVerdenkt Fons

Afl. 1 bij spelen, bedrag is 1968,- 19e letter is de S, 6e letter de F en 8e letter de H. De S spreek je uit als ES en in het spaans betekent dat : Het is. Dan krijg je dus Het is F H... Fons Hendriks.

Citeer

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Ik zit tussen heel sterk geloven dat Fons de mol is (Sjurk heeft echt een geweldige uitleg hiervoor in aflevering 3, opdrachten 1&2!), en de vrees dat hij als een van de verdachten die door Jeroen werd genoemd tijdens de test in aflevering 1 de volgende is die naar het hotel moet.

Zijn kaart wordt als “bel” genoemd. Een synoniem voor een bel is een klok in het NLs. De klok in 2.2 bij de luilakkers had een rare font.
Hij wil graag erkenning als hij iets juist heeft gedaan (mols), en hij wordt een beetje in de luwte gehouden (mogelijk mols) behalve in 2.1.

Citeer

Fonsisdemol
1 maand lid

Fons zegt bij de kisten “wie is het”, slip of the tongue. Alleen de mol weet dat er iemand/een persoon in zit.

Citeer

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Gringa:
Ik zit tussen heel sterk geloven dat Fons de mol is (Sjurk heeft echt een geweldige uitleg hiervoor in aflevering 3, opdrachten 1&2!), en de vrees dat hij als een van de verdachten die door Jeroen werd genoemd tijdens de test in aflevering 1 de volgende is die naar het hotel moet.

Zijn kaart wordt als “bel” genoemd. Een synoniem voor een bel is een klok in het NLs. De klok in 2.2 bij de luilakkers had een rare font.
Hij wil graag erkenning als hij iets juist heeft gedaan (mols), en hij wordt een beetje in de luwte gehouden (mogelijk mols) behalve in 2.1.

Ik had hier MMaester ook credits moeten geven—excuses!

Net moltalk gekeken—Fons is degene die voornamelijk verantwoordelijk is voor het geld te innen na de fiets opdracht. Als mol zou hij goed het hoeveelheid te verdienen geld naar beneden gekregen door aan de lijn te hangen, maar 700 euro vind ik toch iets teveel. In aflevering 3, lijkt hij met Tooske een stukje langs de fietsroute te nemen (Paseo de la Reforma).
Anderzijds, zijn kaartje was een bel, ze hebben door het bellen geld verspild, we zagen een bel bij de desk in het hotel in Merida, en de sleutels aan het einde leken in de vorm van een ster of klok (synoniem van bel). Fons gaat toch malafide praktijken via bellen/ online tegen consumenten bestrijden.
6 sleutels (60% kans) voor Babs, 3 voor Justin, en 1 voor Jip. De zesde letter van het alfabet is een F. In aflevering 3 zegt Fons dat hij goed is in topografie. In deze aflevering, heet topografie geografie. Daar is hij iets minder goed in.

Citeer

erikP
7 jaar lid

hij versprak zich bij het openen van de kisten met de afgevallen kandidaten
hij zie WIE zit erin ipv Wat zit er in

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.