De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 24 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9:  Ontcijferen
  • Aflevering 8:  Zinvol
  • Aflevering 7:  Vooruitblik
  • Aflevering 6:  Afvragen

Forum

Topic toevoegenForum » Deelnemers » Rosario Mussendijk » Rosario is niet de Mol, omdat...

Frank
Beheerder

Rosario is niet de Mol, omdat...

Dit topic is bedoeld voor alle aanwijzingen die aantonen dat Rosario niet de Mol is. Gedraagt Rosario zich meer als een kandidaat, dan een Mol? Is deze kandidaat iemand die de pot spekt?

Aanvullende forumregels
Voor dit topic gelden aanvullende forumregels om het topic overzichtelijk te houden en dubbele reacties te voorkomen.

Wat mag niet geplaatst worden:

• Berichten die juist bewijzen dat Rosario wel de Mol is. Daarvoor is een ander topic.

Wat mag wel geplaatst worden:

• Kandidatengedrag en acties die een Mol niet snel zal uitvoeren.
  • Als je het met iemand eens bent of juist niet, dan is je reactie welkom. Kom wel altijd met argumenten.

Citeer Reageer

chihiro
7 jaar lidVerdenkt Anna

Re: Rosario is niet de Mol, omdat...

Ik denk dat hij oprecht gemist heeft dat er maar 1 luchadore op de foto mocht.

Citeer

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Hij valt niet op. Ik vind hem wat passief en zoals Kees heeft hij meer de neiging om te mollen als anderen kijken naar wat hij doet.

Citeer

Geralda
11 jaar lidVerdenkt Anna

Dat Rosario de - €3000 envelop pakt is net teveel van het goede m.i. Ik weet ook niet of hij er blij mee is omdat het hem wel erg verdacht maakt. Ik denk dat de mol liever wat minder Mols overkomt. Samen met de vogelverschrikker wordt hij natuurlijk meteen nummer 1 in de verdenkingen. Dat vertrouw ik nooit.

Gewijzigd op 4 februari om 00:54 uur.

Citeer

Gringa
8 jaar lidVerdenkt Anna

Ik vond het prachtig hoe ze lieten Rosario zien met brood op zijn ontbijt bordje, dan liet hij het geld vallen op het rozen motief op de vloer, het stond naast de gespiegelde naam van het hotel… ik geniet van zijn manier van spelen. In aflevering 1 laat hij Fons als een leugenaar ontmaskeren in de auto. Hij is te zien als zakenroller in een extra video op de site. Hij begint met bellen tijdens het fietsen in 4.1, wat voor minder geld in de pot zorgt…
Echter, WIDM heeft een dikke, vette voorkeur voor een mol. Rosario is geen acteur of presentator. Hij is jonger dan 30. Hij heeft een burn-out gehad ivm zijn gehoorverlies. Tijdens de opnames komt hij vrij relaxt over en geniet. Hij heeft de eerste test op Jip en Anna ingevuld—dat zijn juist degenen die zorgden voor €6000 in de pot!! Een mol kiest normaal iemand minder weird in de eerste aflevering aangezien het doel van de mol is niet de pot spekken.

Citeer

Geralda
11 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Gringa:
Ik vond het prachtig hoe ze lieten Rosario zien met brood op zijn ontbijt bordje, dan liet hij het geld vallen op het rozen motief op de vloer, het stond naast de gespiegelde naam van het hotel… ik geniet van zijn manier van spelen. In aflevering 1 laat hij Fons als een leugenaar ontmaskeren in de auto. Hij is te zien als zakenroller in een extra video op de site. Hij begint met bellen tijdens het fietsen in 4.1, wat voor minder geld in de pot zorgt…
Echter, WIDM heeft een dikke, vette voorkeur voor een mol. Rosario is geen acteur of presentator. Hij is jonger dan 30. Hij heeft een burn-out gehad ivm zijn gehoorverlies. Tijdens de opnames komt hij vrij relaxt over en geniet. Hij heeft de eerste test op Jip en Anna ingevuld—dat zijn juist degenen die zorgden voor €6000 in de pot!! Een mol kiest normaal iemand minder weird in de eerste aflevering aangezien het doel van de mol is niet de pot spekken.

Gringa ik ga helemaal mee met je verhaal. Ik vind zijn gedrag ook te relaxt en kandidaats. Hij is wel slim en claimde meteen Babs na haar terugkeer. Ik zie dit als een kandidatenactie. Hij weet dat Babs info heeft gekregen van Jip en Justin. Bij het zoeken van het woord voor vogelverschrikker vond ik hem niet acteren, hij wist het gewoon niet en vraagt anderen om hulp. Wie wel trouwens muv de mol? Ook deze aflevering koos hij bij opdracht 1 ( Maya stenen) weer voor Babs. Of Babs voor hem? Stel dat hij de mol is en weet dat Babs hem verdenkt dan zal hij niet met Babs in de opdracht willen samenwerken. Babs zal op hem letten en mollen wordt kansloos. Dat hij bij de vrijstellingen in afl. 1 direct op Fons ging schieten was voor mij een reden om hem laag op het lijstje te zetten. Ik denk niet dat een mol dit zou doen in het begin. Die is juist gebaat bij niet opvallen en iemand niet meteen verdacht maken. Zeker omdat Sor in het begin ook nergens opviel was dit een wat domme spontane actie. Misschien dat Fons daarom Sor ook nooit verdacht heeft.?

Citeer

Geralda
11 jaar lidVerdenkt Anna

Citaat van Gringa:
Hij valt niet op. Ik vind hem wat passief en zoals Kees heeft hij meer de neiging om te mollen als anderen kijken naar wat hij doet.

Ik moet even via Gringa reageren op dit draadje omdat ik niks kan posten door mijn laatste berichtje op dit topic.

Rosario heb ik afgeschreven nadat hij bij aflevering 7 opstond omdat hij de terugkomst van Rian’s bezoek aan Rik niet vertrouwde. Rian zei niks en Rosario werd zeer wantrouwend. Een vreemde reactie voor een mol.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.