Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Aflevering 6, opdracht 2
Aflevering 6, opdracht 2
Wat is je opgevallen bij de tweede opdracht van aflevering 6?
Re: Aflevering 6, opdracht 2
Leuke opdracht en lastig te achterhalen denk ik welke persoon als vijfde danser niet juist was. Wie gaf de info niet goed door en in welke ronde? Het leek Kees die bij de bonusvraag foute info gaf maar dat moet ik nog terugkijken.
Lastig dat we twee opdrachten niet hebben gehoord. Aan het eind werd er nog eentje genoemd, echt een opdracht om nog eens terug te kijken.
Wel heel leuke opdracht, vond ik!
Denkend aan de markt/fiets opdracht omdat als de mol op de markt was, die wou toch haar uiterste best doen om geld uit te geven en de groep bij elkaar houden? Misschien heeft de mol wel de juiste zinnetjes doorgeven en doodleuk een iemand verkeerd afgehaald/ laten staan? Als ze elkaar later controleerden, zou dat niet opvallen.
Als Rik ÃÃn keer bij de mol begint, dan zal niemand weten dat het niet klopt. Daarmee heb je al 1 ronde verklooid en de bonus ronde is kansloos. Dat is al 1000 die je uit de pot houd als mol.
Citaat van Zooi22:
Als Rik ÃÃn keer bij de mol begint, dan zal niemand weten dat het niet klopt. Daarmee heb je al 1 ronde verklooid en de bonus ronde is kansloos. Dat is al 1000 die je uit de pot houd als mol.
Inderdaad. De andere rondes zijn kansloos voor de mol als deze niet ontdekt wil worden.
Ik heb de opdracht even teruggekeken (om de testvraag te kunnen beantwoorden in de app), en volgens mij is dit de cirkel, voor het geval iemand er nog iets mee kan of iets in ziet:
Kees, Anna, Rosario, Fons, Rian, Tooske, Babs (die dan weer links van Kees staat).
Citaat van mollaria:
Ik heb de opdracht even teruggekeken (om de testvraag te kunnen beantwoorden in de app), en volgens mij is dit de cirkel, voor het geval iemand er nog iets mee kan of iets in ziet:Kees, Anna, Rosario, Fons, Rian, Tooske, Babs (die dan weer links van Kees staat).
Ja, dat komt overeen met mijn aantekeningen
Citaat van mollaria:
Ik heb de opdracht even teruggekeken (om de testvraag te kunnen beantwoorden in de app), en volgens mij is dit de cirkel, voor het geval iemand er nog iets mee kan of iets in ziet:Kees, Anna, Rosario, Fons, Rian, Tooske, Babs (die dan weer links van Kees staat).
Hoe verklaar je dan dat Kees iets in het oor van Rian verluisterd als zij hem daarna verbeterd over de linten en waaiers?
Citaat van Dooro01:Citaat van mollaria:
Hoe verklaar je dan dat Kees iets in het oor van Rian verluisterd als zij hem daarna verbeterd over de linten en waaiers?
Dat was Fons, niet Kees.
Citaat van mollaria:
Is dit niet het lijstje van wie er 'voor de kijker' links van wie staat? In de testvraag staat 'wie stond er aan de *linkerhand* van de Mol', dus zou het lijstje dan niet exact andersom moeten zijn?
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.