De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Aflevering 2, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 2, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 2?

Citeer Reageer

Zooi22
4 jaar lid

Re: Aflevering 2, opdracht 2

Ik meende te zien dat Nadja de -50 euro pakte, maar ze is exit dus niet de mol.
Verder was Ron gewoon hilarisch en meest mollerig door niet de 1e boobytrap onklaar te maken en iedereen daar over een moest.
Verder was het donker, rommelig, chaos en hoef je als mol eigenlijk niets te doen, want voor het geld en de jokers heeft men weinig oog.

Citeer

Maggie
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Ik kijk met plezier terug naar Ron's reactie op Nikkie's dood.
Nikkie: 'OH, ik ben uit!'. Ron: 'Ah gadverdamme, daar gaat mijn schild.'

Citeer

Miss_Mol
4 jaar lidVerdenkt Rocky Miss_Mol

Het lijkt erop dat Horace op ongeveer 27:58 het rode min-biljet pakt. Maar ik kan het niet heel goed zien Brede lach

Citeer

Barbamollie
5 jaar lid

Schoot Ron Nikki nu uit het spel? En toen hij zei dat hij af was... Brandde de lampjes nog! Ron is niet mijn mol maar heb ik dit nu goed gezien?

Gewijzigd op 14 september 2020 om 08:43 uur.

Citeer

Musliston
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Miss_Mol:
Het lijkt erop dat Horace op ongeveer 27:58 het rode min-biljet pakt. Maar ik kan het niet heel goed zien Brede lach

Ja, dat dacht ik ook! Maar het lijkt me wel heel raar als ze dat zo in beeld brengen.

Citeer

Mique
1 jaar lid

Moeten we nog puzzelen op die gekke tekentjes die voorbij kwamen op die witte plank tijdens het lasergamen?

Ik kan geen foto posten geloof ik. Had een foto gemaakt.

Gewijzigd op 14 september 2020 om 14:31 uur.

Citeer

ActieSinan
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Ik denk dat het bij deze opdracht goed is in het begin te zitten om vervolgens de kist een heel eind in het parcours te verschuiven zonder geld er in te gooien. De main focus lijkt op de kist te liggen en om die over de finish te brengen. Als die al vroeg ver is kan het geld dat op het begin van het parcours ligt uit het oog worden verloren. En als het wordt gepakt is er niet een kist die dichtbij ligt om het in te gooien. Volgens mij is dit precies wat Peggy voor elkaar heeft gekregen. Patrick ging tegelijkertijd en werd met geld en jokers afgeschoten. Dit kwam omdat de kist niet echt in het bereik lag. Ook van Horace kan gezegd worden dat hij de kist ver heeft verschoven, maar hij heeft voor het weinige geld gezorgd en knipte ook veel boobytraps door. Dit zag je Peggy niet doen, zij vond alleen een joker van wat te zien is in de beelden.

Als mol denk ik dus dat de beste strategie is de kist heel ver te brengen zodat ze je niet echt verdenken en het geld natuurlijk te laten liggen. Snel afgeschoten worden is juist verdacht.

Citeer

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Kan iemand een screenshot van het overzicht van deze opdracht plaatsen? Het parcours lijkt op een raar soort W (niet echt veel, maar moeilijk te beschrijven), waarin de eerste lage punt van de W en de punt in het midden hebben een soort rechthoekige lusjes waarbij je de route 2x kunt afsnijden. Volgens mij, gingen de kandidaten idd de route 2x afsnijden zelfs... misschien was er veel meer in die lus gedeelten te verdienen?

Vervolgens, zien de twee uiteindes van de W op microfoons verdacht veel op microfoons eruit.

Citeer

Zooi22
4 jaar lid

Ja klinkt logisch. Peggy en Horace maken serieus meters met de kist. Patrick is ruime tijd alleen als Peggy is afgeschoten en kan veel verzamelen waarna hij ook wordt afgeschoten, met alles in zijn zakken, beweert hij. Ook Horace is geruime tijd alleen en niemand ziet wat hij wel/niet in de kist doet. Logisch dat 1 van hun 3 de mol is.

Citaat van ActieSinan:
Ik denk dat het bij deze opdracht goed is in het begin te zitten om vervolgens de kist een heel eind in het parcours te verschuiven zonder geld er in te gooien. De main focus lijkt op de kist te liggen en om die over de finish te brengen. Als die al vroeg ver is kan het geld dat op het begin van het parcours ligt uit het oog worden verloren. En als het wordt gepakt is er niet een kist die dichtbij ligt om het in te gooien. Volgens mij is dit precies wat Peggy voor elkaar heeft gekregen. Patrick ging tegelijkertijd en werd met geld en jokers afgeschoten. Dit kwam omdat de kist niet echt in het bereik lag. Ook van Horace kan gezegd worden dat hij de kist ver heeft verschoven, maar hij heeft voor het weinige geld gezorgd en knipte ook veel boobytraps door. Dit zag je Peggy niet doen, zij vond alleen een joker van wat te zien is in de beelden.

Als mol denk ik dus dat de beste strategie is de kist heel ver te brengen zodat ze je niet echt verdenken en het geld natuurlijk te laten liggen. Snel afgeschoten worden is juist verdacht.

Citeer

mmhmjanssen
8 jaar lidVerdenkt Charlotte

Citaat van Miss_Mol:

Het lijkt erop maar is het niet. Horace pakt hier een €50 biljet dat je hieronder ook ziet als Rik het bundeltje met + geld uit de kist haalt. Rechts het mingeld zoals gepakt door Nadja en getoond door Rik.
Afbeelding

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.