De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Aflevering 3: test & executie

»

Frank
Beheerder

Aflevering 3: test & executie

Wat is je opgevallen tijdens de test & executie van aflevering 3?

Netjuh-huh
10 jaar lid

Re: Aflevering 3: test & executie

Waarom zien we het scherm van horace niet? En waarom moeten de kandidaten 1 voor 1 na hun scherm vertrekken terwijl Ron en Patrick wel het scherm van de afvaller krijgen te zien?

Mijn gevoel zegt dat horace de volgende aflevering gekocht kan worden net als Tim Haars in seizoen 2013.

Zooi22
5 jaar lid

De executie was raar. Pas in 2e instantie een rood scherm dat blijkbaar voor Horace was. Waarom zo gemonteerd? Misschien hield de mol zijn gezicht niet in de plooi en konden ze dat niet laten zien?
De volgorde is schijnbaar wel van belang, want later gaan de 3 busjes ieder een eigen route. Dus Rik bepaalt wie bij wie komt. Ellie in een busje met Ron en Patrick.

Xannie
9 jaar lid

Ze hebben gekeken naar DeMol België en gaan nu wat meer met twee groepjes werken. Alleen haalt het nog niet de spanning die het in België oplevert.
Ik zou zeggen dat de deelnemers als volgt in busjes zitten en naar een eigen locatie rijden.
Busje 1: Jeroen + Peggy
Busje 2: Nikkie + Tygo
Busje 3: Ellie + Patrick + Ron
Je kunt niet zien of de eerste 2 busjes er nog staan als Patrick en Ron instappen. Mogelijk staan ze wat verderop.
Dan weten zij niet dat Harris net is afgevallen.

Alle deelnemers hebben een ‘dag rugzak’ ingepakt. Alleen die van Nikkie is wel erg klein, waarschijnlijk alleen make-up.

astridm
9 jaar lid

Citaat van Xannie:

Alle deelnemers hebben een ‘dag rugzak’ ingepakt. Alleen die van Nikkie is wel erg klein, waarschijnlijk alleen make-up.

Nikkie reist heel veel en kan daardoor ongetwijfeld heel goed inpakken.

Sherlockmol
5 jaar lid

Citaat van Netjuh-huh:
Waarom zien we het scherm van horace niet? En waarom moeten de kandidaten 1 voor 1 na hun scherm vertrekken terwijl Ron en Patrick wel het scherm van de afvaller krijgen te zien?

Mijn gevoel zegt dat horace de volgende aflevering gekocht kan worden net als Tim Haars in seizoen 2013.

Dat rode scherm van Horace is pas te zien bij begin van Moltalk volgens mij. We weten niet of Patrick en Ron het weten van Horace. Er gaat iets met Horace gebeuren, dat is bijna zeker.

Mauz_is_waus
8 jaar lid

Vreemd om de executie zo in beeld te brengen...Logischer was geweest dat je een rood scherm ziet, zonder kandidaat erbij, en vervolgens 2 kandidaten ziet lopen en je dan langzaam de camera focust of omhoog beweegt... Zo was het echt raar. Je ziet ineens een beeld van Patrick en Ron en je hoort Elly dan zeggen dat Horace eruit ligt.

Niet een surprise effect, maar echt rommelig gemonteerd.

Gringa
6 jaar lid

Citaat van astridm:
Citaat van Xannie:

Nikkie reist heel veel en kan daardoor ongetwijfeld heel goed inpakken.

Ja

Ik weet niet of dit iets is: ik geloof in het verleden dat een kandidaat succesvol terug gehaald is. Met Ron ging het destijds niet, maar ik meen dat er waren molloten die zeiden tijdens het 2018 seizoen dat er eerder iemand terug kwam. Misschien komt Horace dan ook terug? Immers lijkt het dat alleen het laatste busje met Ellie weet dat Horace is degene die weg is, dus die informatie moet belangrijk zijn.

Gewijzigd op 21 september 2020 om 11:31 uur.

mmhmjanssen
9 jaar lid

Citaat van Sherlockmol:
Citaat van Netjuh-huh:

Dat rode scherm van Horace is pas te zien bij begin van Moltalk volgens mij. We weten niet of Patrick en Ron het weten van Horace. Er gaat iets met Horace gebeuren, dat is bijna zeker.

Dat rode scherm is ook in de reguliere uitzending te zien hoor! Horace komt echt niet meer terug...
Afbeelding

astridm
9 jaar lid

Citaat van mmhmjanssen:

Dat rode scherm is ook in de reguliere uitzending te zien hoor! Horace komt echt niet meer terug...
Afbeelding

Vooral ook omdat Rik duidelijk gezegd heeft dat er eentje niet meegaat en we kunnen bij WidM van één ding zeker zijn, Rik liegt niet.

mollootmarly
7 jaar lid

Zagen anderen ook een gigantisch grote foto van een hoofd (van Jeroen?) op de muur tegenover de uitgang toen Tygo vertrok? Bij vertrek van Jeroen en Peggy zag ik nog niks, bij Tygo was dit zó aanwezig, dat hij het niet zou kunnen missen als deze er daadwerkelijk hing. Geen idee wat ik er van moet denken.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.