De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Aflevering 4, opdracht 2

»

Frank
Beheerder

Aflevering 4, opdracht 2

Wat is je opgevallen in de tweede opdracht van aflevering 4?

Citeer Reageer

Wine
9 maanden lid

Re: Aflevering 4, opdracht 2

Nickie zegt dat ze oud mol Rob op het plein heeft zien lopen...hoe kan dat? Tijdens deze opnames was nog helemaal niet bekend dat Rob de mol zou zijn in 2020! ( dacht deze opmerking hier net ook al gelezen te hebben, maar zie hem nu niet meer terug)

Citeer

Jeanine1965
1 jaar lid

Ja dat was heel raar dat Nikkie de naam Rob noemde, terwijl dat seizoen toen nog niet was uitgezonden, zou ze als nieuwe mol contact met hem hebben gehad?

Citeer

Wine
9 maanden lid

Citaat van Jeanine1965:
Ja dat was heel raar dat Nikkie de naam Rob noemde, terwijl dat seizoen toen nog niet was uitgezonden, zou ze als nieuwe mol contact met hem hebben gehad?

Ja dat zou je bijna gaan denken. Nickie was niet mijn mol, maar ik twijfel nu wel heel erg

Gewijzigd op 27 september 2020 om 00:09 uur.

Citeer

Soharode
1 jaar lid

Ik had dat idd geplaatst , maar ook weer verwijderd. Na terug kijken hoorde ik dat ze zei roep, roep...

Citeer

Wine
9 maanden lid

[quote=Soharode]Ik had dat idd geplaatst , maar ook weer verwijderd. Na terug kijken hoorde ik dat ze zei roep, roep...[/quote

Ik heb het nu voor de 2e keer terug gekeken...en je hebt idd gelijk. Gelukkig! Dan kan ik weer terug in mijn Peggy tunnel

Citeer

Zooi22
4 jaar lid

De mol heeft 2 kansen.
1. het koffertje kwijt raken, dus geen geld. Op dat spoor lijkt Tygo te spelen.
2. fanatiek mee koffertje volgen en bij de vraag over de 3 oud-mollen ze op het verkeerde spoor zetten. Bij deze 2e optie moet je ook de focus leggen op de dames en heren met koffertjes. Maar dat doet iedereen wel.

Bij de vraag:
Tygo heeft een rare glimlach op zijn gezicht als hij wegdraait als ze horen dat er 3 oud-mollen waren.
Peggy zegt Jon van Eerd, Nikkie bevestigt meteen. Tygo haakt daar op in.
Peggy vraagt wie hebben we nog niet gezien en Nikkie komt met Margriet, Patrick met Dennis, Ellie noemt Klaas.
Jeroen wijst Dennis af omdat die er al eerder was. Peggy zegt ook: niet iemand die al is geweest.
Ron zegt: Dennis, Klaas is geweest.
Aan einde: Jon, Magriet en Dennis dan? Nikkie gooit op laatste moment Jan erin. Dat hoeft een mol niet te doen, want die weet dat 2 vd 3 al fout zijn.

Als mol wacht je op een voorzet, of je wacht gewoon af wat er gebeurd. Daarin zijn Nikkie en Tygo het verdachtste, maar Nikkie overspeelt haar mol-nominatie door ook nog Jan erin te gooien terwijl men al fout zat. Ondanks de opzichte poging van Tygo voor een foute kofferwissel, lijkt hij hier de mol. Reserve plekken voor Nikkie, Peggy en Ron.

Citeer

Maggie
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Afbeelding
Dacht ik, leuk, ik zoek wat plaatjes van mollen die over het plein lopen. Zie ik dat Jeroen bij het laatste plaatje zegt 'de man die vlak voor Patrick loopt'. Bedoelt hij Patrick op het balkon of Patrick Stoof? Leuke opmerking als Jeroen de mol is.

Ik kan mij even niet meer herinneren dat Klaas (zegt Ron) en Dennis (zegt Patrick) al geweest zijn.

Weer een shirt en handgebaren van Tygo. Hij 'tikt zijn vriendjes er uit, maar houd wel van ze'. Een killer instinct volgens zijn shirt en hij houd van ze met het i-love-you teken van zijn handen. Tygo heeft het in ieder geval wel heel goed voorbereid. Maar of het hem de mol maakt?
Afbeelding

Gewijzigd op 27 september 2020 om 02:09 uur.

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Ik zie elders op het forum en ook in de social media deze opmerking vaak voorkomen. "Het bedrag in het koffertje was €2250. Best een gek bedrag, maar aangezien er 3 oud-Mollen langsliepen, kun je voor elke herkende oud-Mol €750 verdienen. Dus als de groep bijvoorbeeld één oud-Mol goed had gehad was er waarschijnlijk €750 verdiend."

Ik zou dat raar vinden, omdat dit niet is gezegd. Dit zou ook zorgen dat je heel anders naar een opdracht kijkt. Als het alles of niets is, dan is de opmerking van Patrick gek. Want zodra er 1 naam fout is zegt hij Dennis.

Citeer

Jootje0705
2 jaar lidVerdenkt Splinter

Kan iemand mij uitleggen waarom er wordt gezegd dat Dennis en Klaas 'al zijn geweest' 'er vorige keer al waren'? Ze zijn toch niet al eerder in een opdracht geweest?

Citeer

Maan_10
3 jaar lid

Ik vermoed dat in elke koffer €2250 zat, want het ging niet om de koffer, het ging om het herkennen van de 3 oud mollen. Die vraag had Rik niet kunnen stellen als er geen geld in de koffer had gezeten. Dus kan Tygo de mol niet zijn, want het had totaal geen zin om te zeggen dat de koffer gedragen werd door een ander. De mol weet dat de koffer niet belangrijk was.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.