De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Aflevering 4: test & executie

Frank
Beheerder

Aflevering 4: test & executie

Wat is je opgevallen tijdens de test & executie van aflevering 4?

Citeer Reageer

Perzick
9 maanden lid

Re: Aflevering 4: test & executie

Heb een off topic vraag. Vraag me namelijk heeel erg af wat voor laptop ze gebruiken tijdens de executie. Die lijkt toch echt een dubbele scherm te hebben. Wat denken jullie? En als je weet welke het is, graag de naam!! Dankje

Citeer

Snuffel
9 maanden lidVerdenkt Splinter

Ellie moet vertrekken, maar alleen omdat zij het er het langst over gedaan had. Er zijn dus een aantal mensen door het oog van de naald gekropen puur door het tijdsverschil.
Jammer, want een executie met mogelijke inzet van troeven zou leuker zijn. Maar er zijn geen de jokers en vrijstellingen meer te vinden. Lasergame was laatste keer dat er jokers lagen, en dan niet voor iedereen maar "op naam".

Citeer

Mopelogij
1 jaar lid

Nikkie heeft toch nog steeds haar joker uit een eerdere uitzending toen ze oog in oog stonden met oud mollen?

Citeer

astridm
9 jaar lidVerdenkt Splinter

Citaat van Snuffel:
Ellie moet vertrekken, maar alleen omdat zij het er het langst over gedaan had.

Verstandig en bedachtzaam zijn, heeft duidelijk een prijs.

Citeer

Zooi22
4 jaar lid

Een teken dat meerdere kandidaten op de verkeerde mol zitten. Misschien wel op dezelfde verkeerde mol.

Citaat van astridm:
Citaat van Snuffel:
Ellie moet vertrekken, maar alleen omdat zij het er het langst over gedaan had.

Verstandig en bedachtzaam zijn, heeft duidelijk een prijs.

Citeer

Vlammetje
6 jaar lid

Citaat van Mopelogij:
Nikkie heeft toch nog steeds haar joker uit een eerdere uitzending toen ze oog in oog stonden met oud mollen?

Dat denk ik ook. Nergens is te zien geweest dat zij die heeft ingezet. En dat vind ik heel verdacht.

Citeer

ActieSinan
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Je hoort Ron veel genoemd worden bij de verdenkingen. Patrick, Peggy en Nikkie noemen zijn naam. Ellie en Jeroen noemen alleen kandidaten die het niet kunnen zijn. Tygo zegt Peggy en Ellie, Ron zelf zegt Peggy en Nikkie. Na afloop zegt Rick dat meerderen gelijk zijn geeindigd, maar één daarvan heeft er het langst over gedaan. Omdat Ron zovaak wordt genoemd lijkt het dat degenen die gelijk zijn geeindigd op hem zaten en omdat Ellie er uit ligt hij dan niet de mol kan zijn. Ik denk dat in werkelijkheid Peggy ook veel verdacht werd. Zeker door Ellie die vaak met haar in de groep ging en de vorige aflevering(en) nog op haar zat. Ook opvallend dat Jeroens verdachten niet werden genoemd, hij zat hiervoor ook op Peggy.

Altijd lastig aannames te doen na testen, maar ik denk dat de WIDM productie een misleidend beeld geeft en dat in werkelijkheid degenen die op Peggy zaten gelijk zijn geeindigd. Als Tygo of Jeroen (alhoewel hij mijn mol is) komende week afvalt zou dit voor mij een streep door de naam van Peggy zijn als mol.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.