De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Aflevering 7: Déjà Vu

»

Frank
Beheerder

Aflevering 7: Déjà Vu

Wat is je opgevallen in de zevende aflevering buiten de opdrachten en test & executie?

Gewijzigd op 17 oktober 2020 om 20:37 uur.

Citeer Reageer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Re: Aflevering 7: Déjà Vu

Rik die zegt dat de mol mocht schitteren terwijl Nikkie in een glitterjurk staat...

Tygo niet de mol, Jeroen niet de winnaar en Nikkie niet de verliezer.
Als Jeroen de verliezer is, is Nikkie de mol en wint Tygo. ls Jeroen de mol, is Nikkie de winnaar en verliest Tygo. Daar schieten we dus geen bal mee op Knipoog

Citeer

Wouter007
8 maanden lid

Dit gaat misschien een beetje ver maar het is tenslotte widm niet is wat het lijkt... Ik zit nogsteeds op Tygo, reden daarvoor is dat de slogan dit seizoen is "trust nobody" dus ook Rik niet, toch? Ook had Tygo een shirt aan met "believe that", wat als hij de mol is zou inhouden dat hij wil dat mensen denken dat het niet zo is. Ook is het raar dat je in de app nog op hem kan stemmen als er al gezegd is dat hij het niet is. Daarbij wordt info zoals dit pas in de finale gegeven, niet de aflevering ervoor. Beetje raar, niet?Dit is maar een theorie en ik zeg ook niet dat dit 100% zo is. Maar hopelijk geeft dit toch nog hoop aan de mensen die op Tygo zitten/zaten.

Citeer

Plaatje
8 maanden lid

Vrees dat Tygo echt de mol niet is, want op dit forum kan je bij hem geen aanwijzingen/reacties meer plaatsen.

Citeer

Wouter007
8 maanden lid

Is dit forum van avrotros?

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van Wouter007:
Is dit forum van avrotros?

Nee, deze site is niet gelinkt aan de avrotros.

Citeer

Koos
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Wouter007:
Dit gaat misschien een beetje ver maar het is tenslotte widm niet is wat het lijkt... Ik zit nogsteeds op Tygo, reden daarvoor is dat de slogan dit seizoen is "trust nobody" dus ook Rik niet, toch? Ook had Tygo een shirt aan met "believe that", wat als hij de mol is zou inhouden dat hij wil dat mensen denken dat het niet zo is. Ook is het raar dat je in de app nog op hem kan stemmen als er al gezegd is dat hij het niet is. Daarbij wordt info zoals dit pas in de finale gegeven, niet de aflevering ervoor. Beetje raar, niet?Dit is maar een theorie en ik zeg ook niet dat dit 100% zo is. Maar hopelijk geeft dit toch nog hoop aan de mensen die op Tygo zitten/zaten.

Rik, of welke presentator dan ook, liegt niet in het programma dus we kunnen er vanuit gaan dat de informatie klopt.
In het seizoen (2014) van Susan Visser gebeurde exact hetzelfde in de finale en klopte de informatie ook. De winnaar en verliezend finalist zaten toen overigens niet op dezelfde mol

Citeer

Wouter007
8 maanden lid

Oke, dan neem ik mijn theorie terug. Is mijn eerste seizoen van widm dat ik echt kijk, dus weet bijna niks van vorige seizoenen.

Citeer

Maggie
5 jaar lidVerdenkt Rocky

https://www.widm.nl/forum/221-aflevering-7/9833-aflevering-7-dj-vu.html

Krijgen we hier de beste hint te zien van de websitebouwer? DJ-vu = DJ Jeroen gezien?

Samen met 'Mijn geluid' een duidelijke hint naar Jeroen, toch?

Gewijzigd op 18 oktober 2020 om 02:38 uur.

Citeer

Jootje0705
2 jaar lidVerdenkt Splinter

Ik dit bij 'Jeroen is de mol..' geplaatst maar zet m hier ook maar even.

Ik vond het volgende opvallend. Je hoort Jeroen de tekst, die op het kaartje bij de spiegels hangt, opzeggen als de Mol. Hij legt ook de nadruk op 'ik'. Je hoort het hem niet zeggen bij de spiegels maar, waarschijnlijk, bij de 'biecht'. (Of misschien na het schrijven van de teksten Knipoog )

Citeer

astridm
9 jaar lidVerdenkt Splinter

Citaat van Wouter007:
Oke, dan neem ik mijn theorie terug. Is mijn eerste seizoen van widm dat ik echt kijk, dus weet bijna niks van vorige seizoenen.

Vorige seizoenen zijn ook niet relevant, maar er is altijd één ding zeker in WidM, Rik is de enige die niet liegt.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.