De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Twist

»

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Twist

"De kandidaten krijgen in dit jubileumseizoen slechts acht afleveringen de tijd om de identiteit van de Mol te raden, maar er is een twist. Er gaat namelijk halverwege het programma iets gebeuren dat nog nóóit is gebeurd. Volgens de presentator komt dat voor zowel de kijkers als de kandidaten als een shock!"

Wat verwachten we? Twist lijkt volgende week te gebeuren gezien het vreemde einde na aflevering 3.
Horace terug laten komen is eerder gebeurd, dat zal het niet zijn. Misschien dat ze hem de kans geven (een deel van) de pot te stelen?

Citeer Reageer

Daniel78
8 jaar lid

Re: Twist

In elk geval vind ik deze passage uit het dagboek van de afvaller al wel voor meerdere uitleg vatbaar:
'Dan nu het leukste, en eerlijk dit is veel leuker dan ik had gedacht, een stem in mijn hoofd begint de andere stemmen de mond te snoeren, te overtuigen dat wat ik net heb meegemaakt iets heel bijzonders was, dat wat ik net heb meegemaakt nog nooit door iemand anders op aarde is meegemaakt.'
Voor mij staat wel vast dat de rol van Horace nog niet is uitgespeeld. Ik geloof niet in terug komen in het spel, maar iets zegt me dat hij nog even in Italië mocht blijven en dat vele wegen naar Rome leiden.

Citeer

Knollemol
9 maanden lid

Een tweede mol in het tweede seizoen van 2020??? En ik denk niet dat het Horace zal zijn...

Citeer

datomba78
9 jaar lid

Zal me niks verbazen als Patrick, Ron en Horace een voorstel hebben gehad. Voor xxx euro uit de pot krijgen jullie je scherm niet te zien en is iedereen door. Alleen moeten jullie doen alsof een van jullie wel is afgevallen.

Enige is dan wel dat er als er idd maar 8 afleveringen zijn er ook nog een keer 2 tegelijk moeten afvallen...

Citeer

Mauz_is_waus
7 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Vonne:
"De kandidaten krijgen in dit jubileumseizoen slechts acht afleveringen de tijd om de identiteit van de Mol te raden, maar er is een twist. Er gaat namelijk halverwege het programma iets gebeuren dat nog nóóit is gebeurd. Volgens de presentator komt dat voor zowel de kijkers als de kandidaten als een shock!"

Wat verwachten we? Twist lijkt volgende week te gebeuren gezien het vreemde einde na aflevering 3.
Horace terug laten komen is eerder gebeurd, dat zal het niet zijn. Misschien dat ze hem de kans geven (een deel van) de pot te stelen?

Waar heb je die quote vandaan?

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van Mauz_is_waus:
Citaat van Vonne:

Waar heb je die quote vandaan?

Kan het artikel in Veronica niet zo snel vinden. Maar soortgelijk op RTL boulevard, ongeveer onderaan in de tekst. Komt uit een podcast met Rik.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5179876/kandidaten-wie-de-mol-betrapt-door-nederlands-stel-tijdens-opnames

Gewijzigd op 21 september 2020 om 16:57 uur.

Citeer

Paatchoo
6 jaar lidVerdenkt Renée

[quote=Vonne Misschien dat ze hem de kans geven (een deel van) de pot te stelen? [/quote]

Dat zou dan ook rechtstreeks gejat zijn van de Belgische WIDM van 2020..

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van Paatchoo][quote=Vonne Misschien dat ze hem de kans geven (een deel van) de pot te stelen? [/quote:

Kan aan mij liggen, maar ik heb dit seizoen vaker het gevoel dat het meer op de Belgische versie lijkt. Zou mij dus niet verbazen dat dit gejat is. Maar iets wat ze niet eerder hebben gedaan? Of wij moeten nu meerdere mollen hebben. Kandidaten niet af laten vallen is vaker gebeurd, dat kan het dus niet zijn.

Citeer

mollien
5 jaar lidVerdenkt Renée

Citaat van Vonne][quote=Paatchoo:
Citaat van Vonne Misschien dat ze hem de kans geven (een deel van) de pot te stelen? [/quote:

Kan aan mij liggen, maar ik heb dit seizoen vaker het gevoel dat het meer op de Belgische versie lijkt. Zou mij dus niet verbazen dat dit gejat is. Maar iets wat ze niet eerder hebben gedaan? Of wij moeten nu meerdere mollen hebben. Kandidaten niet af laten vallen is vaker gebeurd, dat kan het dus niet zijn.

Ik heb ook het idee dat ze het wat meer zoals De Mol doen, heb er niks op tegen, vind het echt leuk. Ze kunnen het alleen niet gejat hebben want toen dit seizoen gefilmd werd was dat seizoen van De Mol nog niet uit. Tenzij Rick McCullough bij de buren op bezoek geweest is. Twee mollen gaat ook niet gebeuren; Trust Nobody (de podcast) heeft met de bedenker van De Mol gesproken en hij moet toestemming geven voor 2 mollen (net zoals andere grote veranderingen) en heeft gezegd dit nooit te doen.

Citeer

Jackie1965
9 maanden lid

Ik zag een filmpje voorbij komen op Facebook daar zat Horace achter in het busje met Ellie, Tygo en Ron. Waar is Patrick dan gebleven?

Citeer

astridm
9 jaar lidVerdenkt Splinter

Citaat van Jackie1965:
Ik zag een filmpje voorbij komen op Facebook daar zat Horace achter in het busje met Ellie, Tygo en Ron. Waar is Patrick dan gebleven?

En wat doet Tygo ineens in dat busje, hij zat bij Nikkie in de tweede auto.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.