De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Koffie hoekje

»

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Koffie hoekje

Hoi allemaal, In het verleden heeft Vpeetje (ik hoop dat ik dit juist heb) een plekje op de forum gemaakt voor de gezelligheid en waar je off topic dingen kon melden.

We hebben hier een beetje van een ziekenboeg, dus ik zet geen koffie en gebak neer, maar wou graag een beetje ervaring met jullie delen omdat ik woon in het Westen (ie, corona hotspot).

Als je de landelijke GGD nummer belt, en je komt niet door (alle lijnen zijn bezet: probeer het in een half uur...), bel je lokale GGD. Daar heb je meer kans om iemand te bereiken. Misschien nog beter, vraag nu een DigiD nummer aan en dan kun je een coronatest online regelen. https://digid.nl/aanvragen

In onze regio, zijn alle online bestellingen van de supermarkten al volgeboekt. Wij hebben nu een WhatsApp groep met de buren.

Onze jongste bracht een verkoudheid in huis, mocht niet getest worden en gaaf die verkoudheid verder. Omdat er zo veel vraag is hier, duurde het 5 dagen van het aanvragen tot het negative resultaat, maar het heeft een grote impact op ons leven gehad. Ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven, maar als je misschien toch in deze situatie belandt, wou ik wat tips delen.

Citeer Reageer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Re: Koffie hoekje

Beterschap voor de hele familie Gringa vanuit het Oosten Glimlach

Gelukkig hier nog niet te maken gehad met corona of het testen. Maar ik werk intussen dan ook al ruim 6 maanden vanuit huis. Einde is ook nog niet in zicht. Al die tijd geen collega persoonlijk gezien. Geen idee of je op dit moment bij ons lang moet wachten bij online bestellen. Het is hier in de supermarkten in middag redelijk rustig. Voordeel als je niet in de stad woont, er is meer ruimte om elkaar te ontwijken.

Gewijzigd op 24 september 2020 om 20:59 uur.

Citeer

Teuntjemolt
7 jaar lidVerdenkt Renée

Ha Gringa, beterschap!
En bedankt voor je tips.
Wij werken en studeren ook allemaal thuis. Maar ik mag één keer per week naar kantoor.
We hebben gelukkig nog geen zieken gehad, maar ik schrik van elk kuchje.
Ik heb dezelfde ervaring met boodschappen bezorgen. Sta al maanden op een wachtlijst. En mijn zoon werkt er notabene. Probleem schijnt te zijn dat ze te weinig auto's hebben.

Citeer

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Vonne en Teuntjemolt,

Bedankt voor jullie lieve wensen. Het gaat hier de goede kant op.
JaGlimlach

Citeer

Snuffel
9 maanden lidVerdenkt Splinter

Ha lekker, koffie! Nou ja, morgenochtend dan. Lekker speculaasjes erbij? Die doen mij altijd aan herfst denken. We moeten het binnen maar gezellig maken nu er weinig leuke-dingen-buiten-de-deur zijn.
Lekker dwalen in de mol-tunnels bijvoorbeeld. Verrassend hoor, wie je daar tegen komt.

Citeer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Jaaaa, gezellig weer, de koffie! Glimlach Proost!
Beterschap Gringa. Helaas heb ik in het begin corona gehad, ben nog steeds aan het revalideren. Inmiddels wel weer aan het werk en zo, maar die vermoeidheid ~ blegh. Dus lieve allemaal: blijf vooral veilig en gezond! En geniet heerlijk van je moltunnel(s). Ik vind het een leuke jubileumeditie, het tempo zit er heerlijk in.

Citeer

astridm
9 jaar lidVerdenkt Splinter

Ik woon in Frankrijk en hier hadden we een volledige lockdown. Onze burgemeester heeft het heel streng aangepakt, dus wij hadden half maart al geen besmettingen meer. Maar de strenge regels zijn er nog steeds, al is de lockdown ook hier afgeschaft toen dat landelijk gebeurde.
Gelukkig hebben we een extra WidM om ons af te leiden en dat lukt goed hoor, ik zit weer helemaal in speurmodus. Afgelopen zaterdag kon ik niet direct kijken, ik had een online bijeenkomst, maar daarna heb ik thee gezet, een paar koekjes gepakt en ben ik er weer lekker voor gaan zitten.
Nu eerst een paar dagen fora lezen en dan woensdag nog een keertje kijken of ik al die dingen die ik gelezen heb ook echt zie. Meestal is dat trouwens niet zo maar dat geeft niet, een tweede keer kijken is altijd leuk.

Citeer

Myrna Mol
4 jaar lid

Hoi allemaal,

Ik kijk op heel rare tijden, ben op Curacao. Loop dus meestal achter de feiten aan. Volledige lockdown gehad in maart, nu is het hier eigenlijk wel relaxt tov Nederland. Ben wel veel minder actief op het forum, als ik in NL ben zit ik er toch meer bovenop. Maar ik zie veel bekende namen voorbij komen. Gezellig!!

Citeer

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Glimlach

Citaat van Maaikepaaik:
Jaaaa, gezellig weer, de koffie! Glimlach Proost!
Beterschap Gringa. Helaas heb ik in het begin corona gehad, ben nog steeds aan het revalideren. Inmiddels wel weer aan het werk en zo, maar die vermoeidheid ~ blegh. Dus lieve allemaal: blijf vooral veilig en gezond! En geniet heerlijk van je moltunnel(s). Ik vind het een leuke jubileumeditie, het tempo zit er heerlijk in.

Hey Maaikepaaik, Veel sterkte en beterschap toegewenst!!! Vrienden van mij in de VS hebben Corona gehad en zeggen ook dat het intensiever is dat wat voor griep ze ooit hebben gehad en hebben in veel gevallen ook die vermoeidheid. Hier waren we alleen zwaarverkouden, maar niet op de maatregelen die daarmee gepaard zijn tegenwoordig voorbereid: je belandt (terecht!!!) in een soort lock down en ik wou anderen attent erop maken. Ik geniet ook van dit jubileumseizoen: de sfeer en de opdrachten zijn leuk om te zien.JaGlimlach

Citeer

Vonne
2 jaar lidVerdenkt Rocky

Wat leuk om te lezen dat zoveel landen vertegenwoordigd zijn.

Mijn verdachten op dit moment zijn vooral Nikkie en Patrick. Jeroen twijfel ik over. Ron, Peggy en Tygo bungelen onderaan. Vooral op basis van mijn onderbuikgevoel, hihihi. Kan dus geen speciale reden geven.

Citeer

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Hoi allemaal, veel plezier met de mol kijken dit weekend!Brede lach

Ik heb wat taai taai, pepernootjes en speculaas koek meegebracht voor bij de koffie. Ook wat fruit voor degene die vitamientjes nodig hebben. En ik stuur graag wat Nederlandse dingen naar astridm en Myrna Mol en anderen in het buitenland.

Blijf gezond en pas op jullie zelvenKnipoog

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.