De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 21 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  De ontknoping
  • Aflevering 9:  Kaarsrecht
  • Aflevering 8:  In één klap
  • Aflevering 7:  Aanwijzing

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Off-topic » Afvallerstheorie

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Afvallerstheorie

Niet mijn theorie, maar ik zag dat er wel ergens naar gerefereerd werd en hij staat nog niet hier, in algemeen. Een slimmerik heeft gezien dat de vragen van de test die in beeld komen, de eerdere deelname van de afvallers kunnen representeren.

De deelnemers en de seizoenen:

Tina, seizoen 20
Nikkie, seizoen 19
Ron, seizoen 18
Jeroen, seizoen 17
Ellie, seizoen 16
Tycho, seizoen 14
Horace, seizoen 11
Patrick, seizoen 8
Peggy, seizoen 6

In eerdere afleveringen waren testvraag 20 en 7 in beeld gebracht. Tina deed mee aan seizoen 20 en Nadja aan seizoen 7. Vorige week lieten ze vraag 16 zien tijdens de test. De theorie was dus dat Ellie, die meedeed in het zestiende seizoen, deze keer de afvaller zou zijn. Et voilà!

Nogmaals, niet mijn theorie, maar voortbordurend daarop:
In aflevering 4 zagen we respectievelijk testvraag 5, 20, 14, 10, 20.
Dat *kan* betekenen dat Tycho de volgende afvaller is, omdat hij aan seizoen 14 meedeed.

Citeer Reageer

Linda78
6 jaar lidVerdenkt Lakshmi

Re: Afvallerstheorie

Dat dacht ik ook!!

Citeer

Maaikepaaik
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van Linda78:
Dat dacht ik ook!!

Oh was jij het!! Glimlach Ik kon het niet meer terugvinden dus ik dacht ik drop het hier maar neer. Ben benieuwd zaterdag... vind het echt een leuke theorie!

Citeer

Linda78

Citaat van Maaikepaaik:
Citaat van Linda78:
Dat dacht ik ook!!

Oh was jij het!! Glimlach Ik kon het niet meer terugvinden dus ik dacht ik drop het hier maar neer. Ben benieuwd zaterdag... vind het echt een leuke theorie!

Ik had m ook niet zelf bedacht, ik geloof dat het op Veronica superguide werd gedeeld

Citeer

Gringa
5 jaar lidVerdenkt Rocky

Ik vind dit geniaal en ben benieuwd of Tygo naar huis gaat volgende week. In ieder geval, ik ben er overtuigd dat er een methode is om de afvallers te voorspellen (in de reguliere 2020 seizoen kon je dat doen als je wist hoe de kandidaten geïntroduceerd waren voor het seizoen begon). Dank jullie wel voor het posten!

Citeer

lamberdina26
6 jaar lidVerdenkt Renée

Die afvallershint kwam van ene Wout, van de Thermolmeter. Maar Horace lag er na de derde aflevering uit zonder dat er ooit een testvraag nr. 11 in beeld is geweest. Dus einde theorie voor mij.

Citeer

Linda78

Citaat van lamberdina26:
Die afvallershint kwam van ene Wout, van de Thermolmeter. Maar Horace lag er na de derde aflevering uit zonder dat er ooit een testvraag nr. 11 in beeld is geweest. Dus einde theorie voor mij.

Tenzij hij niet echt afvalt Gekruisde ogen
Nummer 6 staat er in die aflevering wel bij, wat zou kunnen betekenen dat Peggy ook gaat afvallen, en dat de nummers niet op volgorde staan (ok ik weet t, ver gezocht

Aanvulling 11-10 het lijkt toch zeer onwaarschijnlijk dat deze theorie klopt, peggy of tygo had nu moeten afvallen. Nu kwam wel het afleveringsnummer van Jeroen naar voren, als enige. Alleen het nummer van Nikkie is nog niet voorbij gekomen

Gewijzigd op 11 oktober 2020 om 08:24 uur.

Citeer

mmmmm
6 jaar lid

Er was 1 afvallerstheorie die na afl 6 was gevonden. Met de muziekhint uit aflevering 1 (opdracht Achter je rug) kon je achterhalen dat Jeroen de mol was. Maar daarmee kon je ook de volgorde van de afvallers mee vinden. De hint klopte exact en en complimenten voor de productie dat deze hint is gebruikt. Geniaal en niet vaker zo'n mooie hint in WIDM gezien. Vooral leuk omdat het gedurfd was van de productie om dit al in aflevering 1 erin te doen, en dat hij uiteindelijk pas na aflevering 6 gevonden werd door een molloot.
Echt top gedaan!

Citeer

Ongebruikt
1 jaar lidVerdenkt Rocky

Citaat van mmmmm:
Er was 1 afvallerstheorie die na afl 6 was gevonden. Met de muziekhint uit aflevering 1 (opdracht Achter je rug) kon je achterhalen dat Jeroen de mol was. Maar daarmee kon je ook de volgorde van de afvallers mee vinden. De hint klopte exact en en complimenten voor de productie dat deze hint is gebruikt. Geniaal en niet vaker zo'n mooie hint in WIDM gezien. Vooral leuk omdat het gedurfd was van de productie om dit al in aflevering 1 erin te doen, en dat hij uiteindelijk pas na aflevering 6 gevonden werd door een molloot.
Echt top gedaan!

Welke theorie was dat? Die heb ik nergens mee gekregen.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.