De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Hoe komt het opeens zo rustig?

»

Musliston
8 jaar lid

Hoe komt het opeens zo rustig?

Hoe komt het dat het opeens zo rustig is op dit forum? In voorgaande edities werd hier snel al iets gepost. Tot nu toe hebben ook maar 11 mensen gestemd (van 10% per stem naar 9% per stem).

Ik ben zelf wat reactiever, maar ik vraag me dus af of ik iets gemist heb Glimlach

Gewijzigd op 7 januari om 19:06 uur door Frank.

Maaikepaaik
6 jaar lid

Re: Hoe komt het opeens zo rustig?

Dat had ik nou ook! Bij sommige kandidaten staat zelfs nog geen enkele post Glimlach
Wellicht zijn we allemaal van die dieseltreintjes!

Broek
9 jaar lid

Vond ik vorig jaar ook al!?
Toen was het hier ook rustiger.
Heb het idee dat meer mensen het via socials doen zoals Instagram, Twitter en Facebook.

Karoi
8 jaar lid

Citaat van Broek:
Vond ik vorig jaar ook al!?
Toen was het hier ook rustiger.
Heb het idee dat meer mensen het via socials doen zoals Instagram, Twitter en Facebook.

Precies dit. Twitter, Reddit en Instagram zijn veel actiever. En voor het gevoel misschien ook meer 'real-time/up-to-date'?

Mauz_is_waus
8 jaar lid

Ik gebruik zo min mogelijk socials. Vind dat eenbeetje meer het strelen van je eigen ego bij sommigen.
Ik lees liever hier briljante theoriën Brede lach

Snuffel
12 maanden lid

Wat stemmen betreft.
In het jubileum-seizoen heb ik tevergeefs gezocht hoe ik hier op dit forum kon stemmen. Nu ontdekte ik dat er een "vlaggetje" verschijnt als je op de naam van een kandidaat gaat staan.
Simpel, maar en dat was dus vorige keer niet zo (en ik heb echt goed gezocht). Misschien digitale hapering waardoor mensen wel willen maar niet kunnen stemmen?

Frank
Beheerder

Stemmen in de poll kan tegenwoordig alleen nog na inloggen, omdat er erg veel “spam” stemmen kwamen. Dat is de reden dat er de laatste seizoenen veel minder stemmen zijn in de poll.

Gringa
6 jaar lid

Zieken om ons heen, en een tekort aan laptops als iedereen thuis is. Ik lees mee.

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Citaat van Maaikepaaik:
Dat had ik nou ook! Bij sommige kandidaten staat zelfs nog geen enkele post Glimlach
Wellicht zijn we allemaal van die dieseltreintjes!

Check.

Myrna Mol
5 jaar lid

Open net weer voor het eerst dit forum, heerlijk om weer theoriën te lezen! Loop zelf wel heel erg achter de feiten aan, omdat ik op Curacao zit. Kijk dus nooit rechtstreeks en ben minder actief. Maar wel fan van dit forum!

Linda78
7 jaar lid

Ik moest ook even zin maken, maar ik zit er nu toch alweer helemaal in! Ik vind het tot nu toe een erg leuk seizoen

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.