De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Algemeen » De koffietunnel

»

Vpeetje
5 jaar lidVerdenkt Daniël

De koffietunnel

Hallo allemaal,
Allereerst wens ik jullie nog een geweldig mooi nieuwe jaar toe.
Hij is weer terug de koffietunnel. Voor alle off/topic randzaken. Maar vooral voor de gezelligheid.
Iedereen is welkom.
Maak er met z’n alle een mooi nieuw molseizoen van en dan laat ik hier wel alvast de koffie pruttelen

Laters……

Gewijzigd op 8 januari om 11:03 uur.

Citeer Reageer

Kriekendiek
7 jaar lidVerdenkt

Re: De koffietunnel

De beste wensen! Heerlijk dat we ons weer onder kunnen dompelen in de mol🥰

Citeer

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Heerlijk, koffie! Gezellig een bakkie, ik heb koekjes mee Glimlach

Citeer

Sherlockmol
6 jaar lidVerdenkt Sander

Ook een ieder een gezond en voorspoedig mollenjaar.
De hints van onze presentator Rik bij de eerste opdracht van aflevering 1. Zijn vingeraanwijzingen lijken wel erg voor de hand te leggen (AKIM). Dat weten de producenten ook, die weten dat ieder beeldje een analyse krijgt.
Ik vermoed, ook gezien de aanwijzingen bij bijvoorbeeld het dobbelstenenspel (alles Op1), dat Rik gedurende het hele spel voor iedere kandidaat een verwijzing of verborgen aanwijzing heeft om ons molloten op een dwaalspoor te brengen.

Citeer

Paatchoo
8 jaar lid

Citaat van Sherlockmol:
De hints van onze presentator Rik bij de eerste opdracht van aflevering 1. Zijn vingeraanwijzingen lijken wel erg voor de hand te leggen (AKIM). Dat weten de producenten ook, die weten dat ieder beeldje een analyse krijgt.
Ik vermoed, ook gezien de aanwijzingen bij bijvoorbeeld het dobbelstenenspel (alles Op1), dat Rik gedurende het hele spel voor iedere kandidaat een verwijzing of verborgen aanwijzing heeft om ons molloten op een dwaalspoor te brengen.

Zeker, het is bijna voor de productie niet leuk meer dat "we" zo nauwkeurig alles kunnen uitzoeken. We zouden desgewenst de hele aflevering achterstevoren kunnen afspelen in de hoop een aanwijzing te vinden (België, twee seizoenen terug) en alle opdrachten kunnen we wel screenshots van maken om de indeling te bepalen. Daarom verbaasde het mij dat ze vorig seizoen Renée zo opvallend in beeld brachten toen ze die twee puzzelstukken omdraaide tijdens die vlliegtuigopdracht.

Citeer

Vpeetje

Citaat van Sherlockmol:

Dat ze ons op een dwaalspoor proberen te zetten lijkt me duidelijk.
Dat proberen ze nl elk jaar wel, ook mede doordat wij molloten over wel een hint in zien Knipoog
Moet ook wel zeggen dat het opzichtig mollen cq fouten wel heel opzichtig weer in beeld worden gebracht. Natuurlijk mooi beeldmateriaal om ons bij de echte mol weg te houden.

Citeer

GoGoGadget

Gelukkig nieuwjaar! allen! en op uw gezondheid!

Citeer

Ongebruikt
3 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van Sherlockmol:

Dat is al jaren zo. Daarom speur ik ook nooit naar dat soort hints. De hints die ze bij de finale onthullen zijn altijd veel minder spannend dan de hints die de molloten (denken) te zien. En er zijn er altijd net zoveel voor andere kandidaten te noemen.

Citeer

Vpeetje

Ben benieuwd wat afl 3 ons brengt. Tot die tijd lekker in de koffie klingelen in de deze tunnel. Alleen vraag ik me dan weer af waar Maaikepaaik de koekjes heeft gelaten.

Citeer

astridm
10 jaar lidVerdenkt

Citaat van Vpeetje:
Alleen vraag ik me dan weer af waar Maaikepaaik de koekjes heeft gelaten.

Jemig zeg, die koekjes zijn al van bijna een week geleden, die zijn natuurlijk allang op. Volgende keer dus zelf maar een pak/rol meebrengen. Brede lach

Citeer

Vpeetje

Citaat van astridm:
Citaat van Vpeetje:
Alleen vraag ik me dan weer af waar Maaikepaaik de koekjes heeft gelaten.

Jemig zeg, die koekjes zijn al van bijna een week geleden, die zijn natuurlijk allang op. Volgende keer dus zelf maar een pak/rol meebrengen. Brede lach

Dan moeten wevvragen aan GogoGadget of hij een taartje wil maken voor aanstaande zaterdag. Met een flinke dot room op de neus naar het molletje speuren

Gewijzigd op 13 januari om 20:36 uur.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.