De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Algemeen » Trust ... Nobody

Theliz132
1 jaar lidVerdenkt

Trust ... Nobody

Er is een duidelijk hoorbare ruimte tussen de "trust" en "nobody" in het intro dit jaar. Het is dezelfde opname als de voorgaande jaren maar de stem is een halve seconde eerder ingezet en er zit een extra seconde ruimte tussen (was een half seconde, nu anderhalve seconde). Ik weet niet wat dit betekend, misschien past hier een naam van de mol tussen, misschien is de exacte tijd een hint, maar dichterbij als dit kan ik momenteel nog niet komen. Wie weet kan iemand hier iets mee.

Citeer Reageer

Vonne
4 jaar lid

Re: Trust ... Nobody

Citaat van Theliz132:
Er is een duidelijk hoorbare ruimte tussen de "trust" en "nobody" in het intro dit jaar. Het is dezelfde opname als de voorgaande jaren maar de stem is een halve seconde eerder ingezet en er zit een extra seconde ruimte tussen (was een half seconde, nu anderhalve seconde). Ik weet niet wat dit betekend, misschien past hier een naam van de mol tussen, misschien is de exacte tijd een hint, maar dichterbij als dit kan ik momenteel nog niet komen. Wie weet kan iemand hier iets mee.

Ga je ook denken aan de afleveringstitel: de tijd zal het leren. Houdt die daar verband mee?

Citeer

Kriekendiek
7 jaar lidVerdenkt

Citaat van Vonne:
Citaat van Theliz132:

Ga je ook denken aan de afleveringstitel: de tijd zal het leren. Houdt die daar verband mee?

En wat te denken van titel 2... zwijgen...

Citeer

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Niet om het een of ander maar is het geen idee omdat er 11 kandidaten zijn! dat blijf ik echt raar vinden dat er 2 mollen zijn?

wel erg raar natuurijk maar eens moet de eerste keer zijn.

hoe je er dan uit kan gaan begrijp ik ook niet, misschien als je echt goed mis zit ofzo?

Citeer

Soharode
3 jaar lid

Vinden jullie ook dat deze stem anders klinkt?

Citeer

Danoontje88
5 jaar lid

Citaat van GoGoGadget:

Niet om het een of ander maar is het geen idee omdat er 11 kandidaten zijn! dat blijf ik echt raar vinden dat er 2 mollen zijn?

hoe je er dan uit kan gaan begrijp ik ook niet, misschien als je echt goed mis zit ofzo?

In deze theorie moet je echt geen energie gaan steken. Er is duidelijk aangegeven, dat er altijd maar 1 mol is. De titel van het programma zouden ze anders ook mogen veranderen, aangezien het dan meervoud is.

Citeer

Karoi
9 jaar lid

Citaat van GoGoGadget:

Never gonna happen.

Citeer

GoGoGadget

Citaat van Danoontje88:
Citaat van GoGoGadget:

In deze theorie moet je echt geen energie gaan steken. Er is duidelijk aangegeven, dat er altijd maar 1 mol is. De titel van het programma zouden ze anders ook mogen veranderen, aangezien het dan meervoud is.

Ik weet het t was maar een brainwave Knipoog

Citeer

Maaikepaaik
7 jaar lidVerdenkt Ranomi

Citaat van Soharode:

Ik zei gister tegen m’n man, huh, die stem klinkt als Everon. Maar ik dacht het mijn rare hersenkronkel was. Glimlach

Citeer

Vpeetje

Citaat van Maaikepaaik:
Citaat van Soharode:

Ik zei gister tegen m’n man, huh, die stem klinkt als Everon. Maar ik dacht het mijn rare hersenkronkel was. Glimlach

Trust klinkt als het origineel. Nobody klinkt in mijn oren anders. Zou zomaar kunnen dat het de stem van de mol is.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.