De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Algemeen » Afleveringstitels

»

Danoontje88
5 jaar lid

Afleveringstitels

Misschien is het handig om alle aanwijzingen/verwijzingen vanuit de titels overzichtelijk in dit topic te zetten en iedere week aan te vullen. Mogelijk kunnen we dan een rode draad naar een bepaalde kandidaat vinden.

Citeer Reageer

Gringa
7 jaar lidVerdenkt

Re: Afleveringstitels

Hoi Danoontje88, Ik had dit gelezen en erover na gedacht, maar met de titels komt ik meestal niet zo goed terecht.
Aflevering 1: De tijd zal het leren, en Aflevering 2: Zwijgen zeggen me nog niet zo veel. Beide hebben een lange IJ (Kim, Welmoed, en Hila hebben die klank in hun achternamen). Anders ben ik heb ik altijd de neiging om de titels aan mijn (meestal verkeerde) verdachte te plakken. Ik kan je niet zo goed helpen, maar wou dat je wist dat iemand je verzoek felezen had.

Citeer

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Ja, ik brainstorm ook nog en blijf heen en weer spoelen in de afleveringen

het enigste wat mij wat dit betreft opvalt is zoals ik eerder aangaf
dat Rik de titel van aflevering 1 uitspreekt bij het intro van aflevering 2, nu maar kijken of hij dat voortzet in aankomende afleveringen, want dan moeten we er vast iets mee doen.

Citeer

Gringa
7 jaar lidVerdenkt

Citaat van GoGoGadget:

dat Rik de titel van aflevering 1 uitspreekt bij het intro van aflevering 2, nu maar kijken of hij dat voortzet in aankomende afleveringen, want dan moeten we er vast iets mee doen.

Net een gedachte over De tijd zal het leren. (Voor de duidelijkheid, mijn mogelijke mollen zijn 1. Hila, 2. Laetitia, en 3. Fresia op dit moment.) In Aflevering 1 Ontmaskerd? moesten/ konden de kandidaten dingen opschrijven voor hun pleidooien. De spreekbeurten oefenen als het ware. En in Aflevering 2 Prikactie hadden de deelnemers een verplichte oefenronde in de jeeps. Je zou misschien ook kunnen zeggen dat Fresia en Thomas mocht een beetje oefenen om de lichtfoto's à la Mili te maken tijdens Ver gelijken.
Oefenen baart kunst: zou dat een hint voor De tijd zal het leren kunnen zijn?

Edit: of repetitie (herhalen)?

Gewijzigd op 14 januari om 16:58 uur.

Citeer

Danoontje88
5 jaar lid

Citaat van Gringa:
Citaat van GoGoGadget:

Net een gedachte over De tijd zal het leren. (Voor de duidelijkheid, mijn mogelijke mollen zijn 1. Hila, 2. Laetitia, en 3. Fresia op dit moment.) In Aflevering 1 Ontmaskerd? moesten/ konden de kandidaten dingen opschrijven voor hun pleidooien. De spreekbeurten oefenen als het ware. En in Aflevering 2 Prikactie hadden de deelnemers een verplichte oefenronde in de jeeps. Je zou misschien ook kunnen zeggen dat Fresia en Thomas mocht een beetje oefenen om de lichtfoto's à la Mili te maken tijdens Ver gelijken.
Oefenen baart kunst: zou dat een hint voor De tijd zal het leren kunnen zijn?

Edit: of repetitie (herhalen)?

Ik vind die van ''Oefening baart kunst'' een mooie. Deze hint zou dan het beste aan Thomas of Fresia gelinkt moeten worden of niet?

Ik had eerder al een overzicht gemaakt, maar het is nog niet gelukt om dat toe te voegen.

Citaat van Danoontje88:
Op 11.22 in zowel aflevering 1 als aflevering 2 is Arno te zien, maar dat lijkt mij te makkelijk. Nu ga ik het alsnog de komende afleveringen in de gaten houden of dit iets is.

En hij was in aflevering 3 dus weer op 11.22 te zien, maar nogmaals, ik vind dat veel te makkelijk. Daarbij zit ik niet eens op Arno. Dus tja, ik snap jullie punt Steekt tong uit

Citeer

Kriekendiek
7 jaar lidVerdenkt

Even een update hier. Heb ook de opdrachtentitels erbij gezet. Wie weet dat daar iets van te maken is. Voor mij brengt t nog niks maar wie weet met al die puzzelaars hier.

1.
-de tijd zal t leren

(af)troeven
avondklok
ontmaskerd?

2.
-zwijgen

binnen en buiten bereik
prikactie
ver gelijken

3.
-nietszeggend

net of net niet
waar rook is, is vuur
vakbondje

4.
-stemmen

luid sprekers
hoog spel spelen
huis(ont)houden

5.
-kettingreactie

uit de lucht gegrepen
zwanenmeer
tijdsbeeld

Alle beginletters... afleveringstitels tussen ( )
(d) aao (z) bpv ( n ) nwv (s) lhh (k) uzt

En de huidige kandidaten:

Thomas van Luyn
Everon Jackson Hooi
Fresia Cousino Arias
Kim-Lian van der Meij
Laetitia Gerards
Sahil Amar Aissa

Gewijzigd op 31 januari om 09:51 uur.

Citeer

Danoontje88
5 jaar lid

Citaat van Kriekendiek:
Even een update hier. Heb ook de opdrachtentitels erbij gezet. Wie weet dat daar iets van te maken is. Voor mij brengt t nog niks maar wie weet met al die puzzelaars hier.

1.
-de tijd zal t leren

(af)troeven
avondklok
ontmaskerd?

2.
-zwijgen

binnen en buiten bereik
prikactie
ver gelijken

3.
-nietszeggend

net of net niet
waar rook is, is vuur
vakbondje

4.
-stemmen

luid sprekers
hoog spel spelen
huis(ont)houden

5.
-kettingreactie

uit de lucht gegrepen
zwanenmeer
tijdsbeeld

Thomas van Luyn
Everon Jackson Hooi
Fresia Cousino Arias
Kim-Lian van der Meij
Laetitia Gerards
Sahil Amar Aissa

Bedankt voor het overzicht! Glimlach Ik kan zelf niets ontdekken in de letters. Verder kan ik de afleveringstitels maar beperkt linken aan kandidaten, dus daar kom ik ook niet verder mee. Ik kom het verst met Everon en Fresia.

Citeer

GoGoGadget

Citaat van Kriekendiek:

1.
-de tijd zal t leren

(af)troeven
avondklok
ontmaskerd?

2.
-zwijgen

binnen en buiten bereik
prikactie
ver gelijken

3.
-nietszeggend

net of net niet
waar rook is, is vuur
vakbondje

4.
-stemmen

luid sprekers
hoog spel spelen
huis(ont)houden

5.
-kettingreactie

uit de lucht gegrepen
zwanenmeer
tijdsbeeld

Thomas van Luyn
Everon Jackson Hooi
Fresia Cousino Arias
Kim-Lian van der Meij
Laetitia Gerards
Sahil Amar Aissa

Ja top!

Ik vind ook nog steeds mijn hele opsomming over Fresia nog lang niet slecht het haalt het allemaal prima de gevonden hints voor haar, 11 spelers, elftal, rood, zwarte kleding constant, vooral de openingszin van Rick met z'n 'schot' aan iedereen fronst mijn wenkbrauwen etc.. binnen en buiten voetbal van toepassing, zo ook aftroeven, bal uit de lucht grijpen, klassiekers etc..

maar ze is wel erg bloedje fanatiek, dat ebt haar wat weg in mijn rijtje van mollen.

maar ja, zou een mol echt keihard met een shirt 33 en bird aan komen lopen op de eerste dag?
tijd zal t leren, veel tegen stellingen, hij speelt in goede tijden, slechte tijden schijnt..mmm

Gewijzigd op 31 januari om 19:48 uur.

Citeer

Kriekendiek
7 jaar lidVerdenkt

Ja top!

Ik vind ook nog steeds mijn hele opsomming over Fresia nog lang niet slecht het haalt het allemaal prima de gevonden hints voor haar, 11 spelers, elftal, rood, zwarte kleding constant, vooral de openingszin van Rick met z'n 'schot' aan iedereen fronst mijn wenkbrauwen etc.. binnen en buiten voetbal van toepassing, zo ook aftroeven, bal uit de lucht grijpen, klassiekers etc..

maar ze is wel erg bloedje fanatiek, dat ebt haar wat weg in mijn rijtje van mollen.

maar ja, zou een mol echt keihard met een shirt 33 en bird aan komen lopen op de eerste dag?
tijd zal t leren, veel tegen stellingen, hij speelt in goede tijden, slechte tijden schijnt..mmm[/quote]

Ik vind haar ook fanatiek maar... ze houd zich vaak op met Sahil en Everon in opdrachten. En laten zij net heel verdacht worden weggezet en zich verdacht opstellenm wat dat aangaat een prima positie voor de mol.

Citeer

Danoontje88
5 jaar lid

Citaat van Kriekendiek:
Ik vind haar ook fanatiek maar... ze houd zich vaak op met Sahil en Everon in opdrachten. En laten zij net heel verdacht worden weggezet en zich verdacht opstellenm wat dat aangaat een prima positie voor de mol.

Ik kan Fresia heel moeilijk peilen. Ze is bijna boos op Everon als hij haar een high-five wil geven bij het abseilen, maar is zelf wel blij met haar jokers?! Bij het maken van de portretten is ze echt goed bezig en zorgt er mede voor, dat er geld in de pot komt. Grillig zou ik het niet willen noemen, maar ze is soms best heftig in haar reacties. Het verdacht maken van andere kandidaten, daar heeft ze ook wel een handje van.

Citeer

GoGoGadget

Citaat van Danoontje88:
Citaat van Kriekendiek:

Ik kan Fresia heel moeilijk peilen. Ze is bijna boos op Everon als hij haar een high-five wil geven bij het abseilen, maar is zelf wel blij met haar jokers?! Bij het maken van de portretten is ze echt goed bezig en zorgt er mede voor, dat er geld in de pot komt. Grillig zou ik het niet willen noemen, maar ze is soms best heftig in haar reacties. Het verdacht maken van andere kandidaten, daar heeft ze ook wel een handje van.

Ze speelt het spel in ieder geval vol mee, dat vind ik mooi om te zien.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.