De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 23 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Algemeen » De gelekte beelden

Sjurk
2 jaar lid

De gelekte beelden

Aan het begin van het seizoen zijn beelden gelekt waarop enkele kandidaten te zien waren: o.a. Everon, Laetitia, Welmoed, Arno en Sahil.

Deze beelden waren niet heel nuttig omdat niet duidelijk was op welk moment deze waren gemaakt. Nu Welmoed naar huis is wordt het interessant: zijn dit beelden van het afvallershotel of zijn ze op een ander moment gemaakt? (als ik een post of topic heb gemist waarin dit al is gedaan: excuus).

In de beelden is een 'wiel' te zien:
Afbeelding
Ronde tafel met een 'wiel' met rode en blauwe 'spaken'.

Mijn aanname was dat kandidaten niet uit de groep mogen vertrekken buiten de opnames om, dus bij het hotel moeten blijven. Als dit een regulier moment was dan is dit wellicht terug te vinden bij één van de hotels waar de kandidaten verbleven. Als dit bewijsbaar niet terug te vinden is dan is de kans groot dat het beelden zijn van het afvallershotel.

Ik ben de afleveringen terug gaan kijken of dit in één van de hotels te vinden is. Bij de eerste poging, het 1e hotel van aflevering 2, zien we het volgende hotel:
Afbeelding

Zoeken naar hotels in Shkodër geeft al snel dit resultaat:
Afbeelding

Ik kan meer plaatjes tonen, maar als je op Google kijkt dan zie je dat de binnenplaats overeenkomt met de ontbijtplek die we in de aflevering zien. De kandidaten zitten dus in hotel "Tradita geg & tosk" in Shkodër.

Om de zoektocht gelijk heel eenvoudig te maken staat op https://www.tripstodiscover.com/8-top-hotel-picks-in-albania/ een foto van dit hotel waar we gelijk al de 'wielen' zien samen met de ronde tafel:
Afbeelding

Oftewel:
Tenzij:
- deze stoelen op veel meer plekken voorkomen
- WIDM dit seizoen terugkeert naar Shkodër
- de afvallers verkassen naar Shkodër

Dan betreft het beelden die gemaakt zijn rond dag 2 / 3 van WIDM en hebben we er helemaal niets aan Glimlach

Citeer Reageer

Vonne
4 jaar lid

Re: De gelekte beelden

Citaat van Sjurk:
Aan het begin van het seizoen zijn beelden gelekt waarop enkele kandidaten te zien waren: o.a. Everon, Laetitia, Welmoed, Arno en Sahil.

Deze beelden waren niet heel nuttig omdat niet duidelijk was op welk moment deze waren gemaakt. Nu Welmoed naar huis is wordt het interessant: zijn dit beelden van het afvallershotel of zijn ze op een ander moment gemaakt? (als ik een post of topic heb gemist waarin dit al is gedaan: excuus).

In de beelden is een 'wiel' te zien:
Afbeelding
Ronde tafel met een 'wiel' met rode en blauwe 'spaken'.

Mijn aanname was dat kandidaten niet uit de groep mogen vertrekken buiten de opnames om, dus bij het hotel moeten blijven. Als dit een regulier moment was dan is dit wellicht terug te vinden bij één van de hotels waar de kandidaten verbleven. Als dit bewijsbaar niet terug te vinden is dan is de kans groot dat het beelden zijn van het afvallershotel.

Ik ben de afleveringen terug gaan kijken of dit in één van de hotels te vinden is. Bij de eerste poging, het 1e hotel van aflevering 2, zien we het volgende hotel:
Afbeelding

Zoeken naar hotels in Shkodër geeft al snel dit resultaat:
Afbeelding

Ik kan meer plaatjes tonen, maar als je op Google kijkt dan zie je dat de binnenplaats overeenkomt met de ontbijtplek die we in de aflevering zien. De kandidaten zitten dus in hotel "Tradita geg & tosk" in Shkodër.

Om de zoektocht gelijk heel eenvoudig te maken staat op https://www.tripstodiscover.com/8-top-hotel-picks-in-albania/ een foto van dit hotel waar we gelijk al de 'wielen' zien samen met de ronde tafel:
Afbeelding

Oftewel:
Tenzij:
- deze stoelen op veel meer plekken voorkomen
- WIDM dit seizoen terugkeert naar Shkodër
- de afvallers verkassen naar Shkodër

Dan betreft het beelden die gemaakt zijn rond dag 2 / 3 van WIDM en hebben we er helemaal niets aan Glimlach

Of het zijn beelden van na de ontmaskering Knipoog

Meeste kandidaten verbleven op dat moment al in dit hotel, makkelijker om de 3 finalisten daar dan ook heen te laten gaan. Dat ze daar na de onthulling een after party hebben gehouden.

Citeer

Sjurk
2 jaar lid

Citaat van Vonne:

Of het zijn beelden van na de ontmaskering Knipoog

Meeste kandidaten verbleven op dat moment al in dit hotel, makkelijker om de 3 finalisten daar dan ook heen te laten gaan. Dat ze daar na de onthulling een after party hebben gehouden.

Nee, dat lijkt mij sterk. Het afvallershotel is duidelijk in beeld bij "Niet de Mol" en is totaal anders (modern, strak).

Citaat van GoGoGadget:
Geen idee, ik scroll er super snel langs... t moet wel leuk blijven, mijn mening hoor Knipoog

ik vind de Mol en finalisten liever op de klassieke manier dus tijdens de periode van de afleveringen.

speure tot in den treure Brede lach

Begrijp ik, volgens mij is er dus - gelukkig - niets belangrijks uitgelekt en zijn de finalisten nog altijd onbekend Glimlach

Citeer

moonspellen
8 jaar lid

Niet echt een gelekt beeld, maar hoor ik Arno nu in het filmpje van ontboezeming in de bus, zeggen, iets over Belgische kandidaten? Zou dat dan beteken dat Belgie daar ook is

Citeer

chihiro
6 jaar lidVerdenkt Daniël

Citaat van moonspellen:
Niet echt een gelekt beeld, maar hoor ik Arno nu in het filmpje van ontboezeming in de bus, zeggen, iets over Belgische kandidaten? Zou dat dan beteken dat Belgie daar ook is

Arno had het over wat hij gedroomd had.

Gewijzigd op 24 januari om 21:18 uur.

Citeer

Gringa
7 jaar lidVerdenkt

Citaat van GoGoGadget:
Het blijft uitzonderlijk jammer als ‘fans’ op deze manier de mol winnaar finalisten whatever ‘vinden’ totaal niks met molloten en speuren te maken, je eigen vindingrijkheid en het programma help je sneller om zeep.

Maar ieder z’n ding hoor je dan te zeggen

ieder zijn ding.

Please ga naar Fresia--ik heb mijn post aangepast.

Citeer

GoGoGadget
5 jaar lidVerdenkt Daniël

Grinnik, gniffel Gelukkig maar dat t niet klopt Ja

Gewijzigd op 29 januari om 21:44 uur.

Citeer

CobraKai
2 jaar lidVerdenkt Froukje

Voor het programma inderdaad, gelukkig dat het niet klopt haha. Helaas wel m'n hoofdmolletje weg, neeee!

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.