Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » Introductie steden
Re: Introductie steden
Citaat van Maggie:Welkom in mijn tunnel Glimlach
Bedankt :’) ik zet even wat in het topic van Nabil. Die verrekte N348…
Bedankt :’) ik zet even wat in het topic van Nabil. Die verrekte N348…[/quote]
De N348 is een provinciale weg die door/langs Deventer gaat. De venter = De Kramer.....?
Misschien is dit wat. Alle 5 de plaatsen zijn carnavals steden en hebben dan ook een eigen naam.
Ijsselstein: apenluiders
Middelburg: maneblussers
Weert: roksteakers
Deventer: stokvissen
Haarlem: muggendonk
Citaat van Niek88:
Misschien is dit wat. Alle 5 de plaatsen zijn carnavals steden en hebben dan ook een eigen naam.Ijsselstein: apenluiders
Middelburg: maneblussers
Weert: roksteakers
Deventer: stokvissen
Haarlem: muggendonk
Scherp! Dat zou dan kunnen verwijzen naar Soy (geboren in Eindhoven) en Nabil (geboren in Waalwijk). Rotterdam (Sander) heeft ook wel een carnavalsnaam, maar dat lijkt me wel een long shot. (Edit: of het moet naar Zomercarnaval verwijzen).
Kijk je naar woonplaatsen dan komen Jurre, Daniël en Ranomi er nog bij geloof ik. Dan zou het vrij weinig uitsluiten xD
Gewijzigd op 15 januari om 10:43 uur.
Een oud collega van me is in Europe, dus hebben we elkaar in Haarlem gezien. Dit was mijn eerste keer in Haarlem. Dicht in de buurt is er een stad “Halfweg!” Als je vanaf station via KRUISweg naar de oude stad loopt, ga je over een enorme regenboog in felle kleuren die doen denken aan de achtergronden bij de kandidaten foto’s op wieisdemol.nl. Verder aan de andere rand van de stad is er een parkeergarage (De Kamp) en die heeft een enorme muurschildering van een soort Lady Gaga. Die heet blijkbaar “Mona Gaga.” https://www.nhnieuws.nl/nieuws/233494/enorme-mona-gaga-siert-haarlemse-parkeergarage-de-kamp
Niks anders gezien dat uitsprong, maar bovenstaande leek interessant.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.