Forum
Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 23 » De koffietunnel
De koffietunnel
En daar is ie weer…….
We zijn weer officieel geopend. Geen getunnel hier, louter en alleen prietpraat.
Welkom allemaal en een heel leuk nieuw seizoen widm toegewenst.
De koffie pruttelt al…….
Re: De koffietunnel
Lekker Vpeetje! Doe mij maar een bakkie. Ik heb voor de afwisseling eens mergpijpen meegenomen
Yay, bedankt voor het graven van de koffietunnel, VPeetje! Ik heb warme brownies en vanille roomijs meegebracht. Bedankt voor de koffie—kan ik goed gebruiken
Ik heb maar weer de thee meegebracht, want ik drink nog steeds geen koffie. Deze keer wel zwarte en groene, voor elck wat wils.
Ojee…. Ik vergat de thee
Aan de theecorner wordt gewerkt
Een beetje genoten van de eerste aflevering allemaal ?
Hij was geweldig! Dat ze er allemaal bij zijn als de mol gekozen wordt, vond ik echt goed bedacht. En de opdrachten waren mooi.
Hier keek onze dochter voor het eerst met ons mee, dat gezellige kletskousje maakte het opletten wel een beetje lastig
Ze ratelde elke keer enthousiast over haar theorie, of hoe zij het zou aanpakken als mol. De nieuwe generatie zit dus al klaar, haha. Nu nog zorgen dat ze naar sssst luistert
Citaat van Maaikepaaik:
Hij was geweldig! Dat ze er allemaal bij zijn als de mol gekozen wordt, vond ik echt goed bedacht. En de opdrachten waren mooi.Hier keek onze dochter voor het eerst met ons mee, dat gezellige kletskousje maakte het opletten wel een beetje lastig
![]()
Ze ratelde elke keer enthousiast over haar theorie, of hoe zij het zou aanpakken als mol. De nieuwe generatie zit dus al klaar, haha. Nu nog zorgen dat ze naar sssst luistert
Je weet nog niet half hoe ducktape wonderen kan verrichten
By the way ( bij de weg ), dat kiezen van de mol met de andere kandidaten erbij komt ook uit de Belgische mol. Lijkt steeds meer een copie te worden.
Gewijzigd op 10 januari om 22:35 uur.
Citaat van Vpeetje:Citaat van Maaikepaaik:
Hij was geweldig! Dat ze er allemaal bij zijn als de mol gekozen wordt, vond ik echt goed bedacht. En de opdrachten waren mooi.Hier keek onze dochter voor het eerst met ons mee, dat gezellige kletskousje maakte het opletten wel een beetje lastig
![]()
Ze ratelde elke keer enthousiast over haar theorie, of hoe zij het zou aanpakken als mol. De nieuwe generatie zit dus al klaar, haha. Nu nog zorgen dat ze naar sssst luistertJe weet nog niet half hoe ducktape wonderen kan verrichten
By the way ( bij de weg ), dat kiezen van de mol met de andere kandidaten erbij komt ook uit de Belgische mol. Lijkt steeds meer een copie te worden.
Lol! We vonden ook een leuke aflevering en als ze dit ban de Belgen hebben afgekeken: bravo! Dit mogen ze verder gaan doen.
Citaat van Gringa:Citaat van Vpeetje:Citaat van Maaikepaaik:
![]()
Ze ratelde elke keer enthousiast over haar theorie, of hoe zij het zou aanpakken als mol. De nieuwe generatie zit dus al klaar, haha. Nu nog zorgen dat ze naar sssst luistertJe weet nog niet half hoe ducktape wonderen kan verrichten
By the way ( bij de weg ), dat kiezen van de mol met de andere kandidaten erbij komt ook uit de Belgische mol. Lijkt steeds meer een copie te worden.Lol! We vonden ook een leuke aflevering en als ze dit ban de Belgen hebben afgekeken: bravo! Dit mogen ze verder gaan doen.
Sterker nog…… daar deden ze de eerste opdracht zonder een mol. Pas na de eerste opdracht werd de mol gekozen.
Maar deze variant was ook tof .
Enfin……… morgen is er weer soep
Ps
Voor de mensen die zich op de late avond eenzaam voelen in deze tunnel…..
Op de salontafel staat een vissenkom met twee goudvissen om gezelschap te houden.
Ze heten Zinkie en B-lub .
Enoy……
Gewijzigd op 10 januari om 23:07 uur.
Heb de rol tape al klaargelegd voor zaterdag. Top tip
Ja de Belgische en NL’se mol wisselen vaker wat uit. Superfijn, voor de NL-versie, want het maakt deze eerste aflevering een stuk spectaculairder. Mogen ze vaker doen!
En thanks voor de soep. Stokbroodjes neergelegd.
Citaat van Vpeetje:Citaat van Gringa:Citaat van Vpeetje:Citaat van Maaikepaaik:
![]()
By the way ( bij de weg ), dat kiezen van de mol met de andere kandidaten erbij komt ook uit de Belgische mol. Lijkt steeds meer een copie te worden.Lol! We vonden ook een leuke aflevering en als ze dit ban de Belgen hebben afgekeken: bravo! Dit mogen ze verder gaan doen.
Sterker nog…… daar deden ze de eerste opdracht zonder een mol. Pas na de eerste opdracht werd de mol gekozen.
Maar deze variant was ook tof .
Enfin……… morgen is er weer soepPs
Voor de mensen die zich op de late avond eenzaam voelen in deze tunnel…..
Op de salontafel staat een vissenkom met twee goudvissen om gezelschap te houden.
Ze heten Zinkie en B-lub .
Enoy……
Aahhh gezellie, ik schuif altijd later aan dus ga voor koffie met iets versterkends erin. Morgen neem ik Friese oranjekoek mee! Voor als je vissen eenzaam worden stel ik voor om er een badeendje in te zetten. Wel zo gezellig dit seizoen voor Zinkie en B-lub.
Reactie toevoegen
Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.