WIDM.nl is te koop. Interesse? Mail info@widm.nl
De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 25 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

• Aflevering 9
  • Aflevering 8:  De juiste manier van doen
  • Aflevering 7:  De juiste oplettendheid
  • Aflevering 6:  De juiste inspanning

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 24 » Kleuren

HuubvdG
1 jaar lid

Kleuren

Los van het feit dat de pastelkleuren erg opvallen viel het iemand op Twitter/X ook op dat het shirt van Justin al 2 afleveringen volledig matcht met de tafel waaraan de test wordt gedaan. Benieuwd naar volgende week, 2x kan nog toeval zijn.
Zie https://twitter.com/dadude75/status/1746665550476935179?t=QwSXyjdbc86Eu2KKBB8ElQ&s=19

Afbeelding
Afbeelding

Gewijzigd op 15 januari 2024 om 11:46 uur.

Maaikepaaik
9 jaar lidVerdenkt Nora

Re: Kleuren

Goed gespot! Vorige week viel het me op (vooral omdat dat zachtroze ‘m nogal pips maakte) dit keer helemaal niet gezien. Ben heel benieuwd zaterdag Glimlach

Gringa
9 jaar lid

Citaat van HuubvdG:
Los van het feit dat de pastelkleuren erg opvallen viel het iemand op Twitter/X ook op dat het shirt van Justin al 2 afleveringen volledig matcht met de tafel waaraan de test wordt gedaan. Benieuwd naar volgende week, 2x kan nog toeval zijn.
Zie https://twitter.com/dadude75/status/1746665550476935179?t=QwSXyjdbc86Eu2KKBB8ElQ&s=19

Afbeelding
Afbeelding

Goed gevonden! Ik zag de Justins matchy-matchy kleren afgelopen week, maar was niet zo bewust van de eerste test. Wel een waarschuwing: WIDM heeft een verleden waarbij sommige kandidaten die lang in het spel blijven hebben op een of andere onverklaarbare reden zeer passende kleren waarbij je denkt dat het geen toeval kan zijn maar dat “is” het wel. Diederik in 2017, Miljuschka in 2020 en Nikki tijdens 2020 Renaissance, bv. Voorlopig zie ik dit als afleidingsmanoeuvre.

Iets anders met kleur, in dit geval geel: de drie kandidaten die gele objecten op hun kaarten hadden Ãn een topito haalden, hadden gele voorwerpen die toevallig NIET in het loteria voorkwamen. (Jeroen—schaar, Rosario—brood, en Kees—pyramide). Anna—kroon en Fons—bel hadden ook gele voorwerpen op hun kaartjes, maar kregen geen topito.

Gringa
9 jaar lid

Citaat van HuubvdG:

Afbeelding
Afbeelding

Goed gevonden! Ik zag de Justins matchy-matchy kleren afgelopen week, maar was niet zo bewust van de eerste test. Wel een waarschuwing: WIDM heeft een verleden waarbij sommige kandidaten die lang in het spel blijven hebben op een of andere onverklaarbare reden zeer passende kleren waarbij je denkt dat het geen toeval kan zijn maar dat “is” het wel. Diederik in 2017, Miljuschka in 2020 en Nikki tijdens 2020 Renaissance, bv. Voorlopig zie ik dit als afleidingsmanoeuvre.

Iets anders met kleur, in dit geval geel: de drie kandidaten die gele objecten op hun kaarten hadden Ãn een topito haalden, hadden gele voorwerpen die toevallig NIET in het loteria voorkwamen. (Jeroen—schaar, Rosario—brood, en Kees—pyramide). Anna—kroon en Fons—bel hadden ook gele voorwerpen op hun kaartjes, maar kregen geen topito.

astridm
12 jaar lid

Citaat van HuubvdG:
..... dat het shirt van Justin al 2 afleveringen volledig matcht met de tafel waaraan de test wordt gedaan.....

Dat was mij ook al opgevallen, dus ik heb meteen een spreadsheet gemaakt. En omdat ik toch bezig was, heb ik ook de kleuren van de stoelen maar ingevuld. Rosario, Tooske en Kees hebben 2x op dezelfde kleur gezeten. Ik verwacht dat de mol erop let dat hij niet in een patroon te vatten valt. Goed voor mij, want Jeroen is mijn schot voor de boeg. Lol

Linda78
10 jaar lidVerdenkt Roos

De kleur blauw dan? De topito is blauw, het oog bij de waarzegster ook. De helm van Fons gooi ik maar even op toeval, hoewel hij die wel graag wilde

Correctie, de topito van justin is groen

Gewijzigd op 21 januari 2024 om 17:02 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.