Forum
Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Algemeen » Test, eliminatie, topito
Test, eliminatie, topito
Bij de eliminatie van aflevering 1 zat Babs op een roze stoel. Bij de eliminatie van aflevering 1 en 2 zat Jip op een paarse stoel. Justin zat in afl. 1 op een mint stoel ( in 2 op roze en 3 op geel).
Als we de kleuren van aflevering 1 aanhouden waar topito’s verdiend konden worden en die in de toekomst belangrijk konden zijn, zou het zomaar Jip kunnen zijn die in de paarse doos zit die ze in aflevering 4 ( vooruitblik) gaan open maken. De andere kisten waren roze (Babs?) en mint Justin?).
Zou leuk zijn, Jip terug maar gun het Babs en Justin ook.
Re: Test, eliminatie, topito
In het verleden (geen garantie dat dit nog geldig is) was de orde van verschijnen soms een hint. Ik heb wat nummers genoteerd…
Anna: 3de in de Leader, 1ste kandidaat op de officiële website van wieisdemol.nl.
Test 1–We zien haar als 8ste testnemer tijdens de eerste test. Ze gebruikt statestiek (meeste mensen). Test 2–3de testnemer. Verdenkingen onbekend. Test 3–2de testnemer. Fons, Tooske, Jeroen verdacht. (Testnemer 8+3+2=13)(Kandidaat+Leader orde=13)
De aflevering foto’s op de officiële website zijn, handig genoeg kandidaten foto’s. In aflevering 1 staat Anna 1ste van rechts. In aflevering 2, 3de van rechts. (Dus 1 en 3 maakt weer 13.) In aflevering 3, weer 1ste van rechts wat ook toevallig 8ste van links is.
Fons: 7de in de Leader, 3de kandidaat op de officiële website.
Test 1–3de testnemer. Tooske, Jip verdacht. Test 2–2de testnemer. Vrouwen, Tooske, Jip, Anna. Test 3–3de testnemer. Anna, Rian, Tooske. (Testnemer 3+2+3=8 )(Leader7+kandidaat3 onderste boven is EL oftewel HIJ in het Spaans)
Fons stond als 3de van rechts in aflevering 1, wat toevallig ook 8ste van links is.
Jeroen: 4de in de Leader, 4de kandidaat op de officiële website.
Test 1–1ste testnemer. Fons, Justin, Jip, Babs. Test 2–6de testnemer. Heeft een top 3 & misschien een outsider. Test 3–5de testnemer. Tooske, Fons. (Benoemde de eerste 3 afvallers in eerste test!) (Leader+Kandidaat orde=8 )
Jeroen stond 3de van links in de eerste aflevering, wat ook 8ste ban rechts is. In de 3de aflevering stond hij als 1ste van links, wat toevallig 8ste van rechts is.
Kees: 9de in de Leader, 7de kandidaat op de officiële website.
Test 1–7de testnemer. Hij spreidt zo breed mogelijk. Test 2–5de testnemer. Rian. Test 3–7de testnemer. Verdenkingen onbekend.
Rian: 8ste in de Leader, 8ste kandidaat op de officiële website.
Test 1–4de testnemer. Fons? Ze weet het niet. Test 2–4de testnemer. Kees? Ze weet het niet. Test 3–1ste testnemer. Tooske, Kees. Anna weggeëbd. (In zowel de Leader als de kandidaten orde [2x] staat ze als 8ste.)
Rosario: 5de in de Leader, 9de kandidaat op de officiële website.
Test 1–9de testnemer. Jip, Anna. Test 2–7de testnemer. Jip, Tooske, spreiden. Test 3–8ste testnemer. [hotel] Fons, Justin. (Testnemer 9+7+8=24)
Tooske: 1ste in de Leader, 10de kandidaat op de officiële website.
Test 1–10de testnemer. Waarschijnlijk breed ingevuld. Test 2–9de testnemer. Lang lijstje verdachten. Test 3–4de testnemer. Kees, Rian, Jeroen.
In aflevering 3 stond Tooske als 6de van links op de kandidaten foto. Dit is misschien interessant omdat haar verjaardag is 3 juni.
Uit het spel…maar mogelijk komt er een terug?
1ste weg Babs: 6de in de Leader, 2de Kandidaat op de officiële website. (8 ) We weten niet wie zij verdachte.
2de weg Jip: We zien haar als 5de tijdens eerste test en 8ste tijdens de 2de test. (13)
3de weg Justin: 2de in de Leader, 6de Kandidaat op de officiële website. (8 ) We zien hem als 6de tijdens de eerste test, 1ste tijdens de tweede test, en 6de tijdens de derde test. (13)
Gewijzigd op 26 januari om 23:37 uur.
Citaat van Gringa:
In het verleden (geen garantie dat dit nog geldig is) was de orde van verschijnen soms een hint. Ik heb wat nummers genoteerd…Anna: 3de in de Leader, 1ste kandidaat op de officiële website van wieisdemol.nl.
Test 1–We zien haar als 8ste testnemer tijdens de eerste test. Ze gebruikt statestiek (meeste mensen). Test 2–3de testnemer. Verdenkingen onbekend. Test 3–2de testnemer. Fons, Tooske, Jeroen verdacht. (Testnemer 8+3+2=13)(Kandidaat+Leader orde=13)
De aflevering foto’s op de officiële website zijn, handig genoeg kandidaten foto’s. In aflevering 1 staat Anna 1ste van rechts. In aflevering 2, 3de van rechts. (Dus 1 en 3 maakt weer 13.) In aflevering 3, weer 1ste van rechts wat ook toevallig 8ste van links is.Fons: 7de in de Leader, 3de kandidaat op de officiële website.
Test 1–3de testnemer. Tooske, Jip verdacht. Test 2–2de testnemer. Vrouwen, Tooske, Jip, Anna. Test 3–3de testnemer. Anna, Rian, Tooske. (Testnemer 3+2+3=8 )(Leader7+kandidaat3 onderste boven is EL oftewel HIJ in het Spaans)
Fons stond als 3de van rechts in aflevering 1, wat toevallig ook 8ste van links is.Jeroen: 4de in de Leader, 4de kandidaat op de officiële website.
Test 1–1ste testnemer. Fons, Justin, Jip, Babs. Test 2–6de testnemer. Heeft een top 3 & misschien een outsider. Test 3–5de testnemer. Tooske, Fons. (Benoemde de eerste 3 afvallers in eerste test!) (Leader+Kandidaat orde=8 )
Jeroen stond 3de van links in de eerste aflevering, wat ook 8ste ban rechts is. In de 3de aflevering stond hij als 1ste van links, wat toevallig 8ste van rechts is.Kees: 9de in de Leader, 7de kandidaat op de officiële website.
Test 1–7de testnemer. Hij spreidt zo breed mogelijk. Test 2–5de testnemer. Rian. Test 3–7de testnemer. Verdenkingen onbekend.Rian: 8ste in de Leader, 8ste kandidaat op de officiële website.
Test 1–4de testnemer. Fons? Ze weet het niet. Test 2–4de testnemer. Kees? Ze weet het niet. Test 3–1ste testnemer. Tooske, Kees. Anna weggeëbd. (In zowel de Leader als de kandidaten orde [2x] staat ze als 8ste.)Rosario: 5de in de Leader, 9de kandidaat op de officiële website.
Test 1–9de testnemer. Jip, Anna. Test 2–7de testnemer. Jip, Tooske, spreiden. Test 3–8ste testnemer. [hotel] Fons, Justin. (Testnemer 9+7+8=24)Tooske: 1ste in de Leader, 10de kandidaat op de officiële website.
Test 1–10de testnemer. Waarschijnlijk breed ingevuld. Test 2–9de testnemer. Lang lijstje verdachten. Test 3–4de testnemer. Kees, Rian, Jeroen.
In aflevering 3 stond Tooske als 6de van links op de kandidaten foto. Dit is misschien interessant omdat haar verjaardag is 3 juni.Uit het spel…maar mogelijk komt er een terug?
1ste weg Babs: 6de in de Leader, 2de Kandidaat op de officiële website. (8 ) We weten niet wie zij verdachte.
2de weg Jip: We zien haar als 5de tijdens eerste test en 8ste tijdens de 2de test. (13)
3de weg Justin: 2de in de Leader, 6de Kandidaat op de officiële website. (8 ) We zien hem als 6de tijdens de eerste test, 1ste tijdens de tweede test, en 6de tijdens de derde test. (13)
@Gringa ongelooflijk hoe je dit allemaal hebt uitgezocht en nagekeken. Jij bent zo origineel in hoe je alles uitzoekt! Het zou gaaf zijn als in WIDM er echt dit soort speurwerk wordt gevraagd van molloten om er een hint in te vinden. Dat zou het programma een echte uitdaging maken voor de ultieme speurneuzen.
Helaas zijn de hints van een minder diepgaand speurneus niveau zoals we altijd in aflevering tien zien. Alle ‘oppervlakkige’ mogelijkheden/hints zijn allang ontdekt en de laatste aflevering zien we nauwelijks iets nieuws.
Dus ik hoop dat ze originele mensen zoals jij in hun team gaan opnemen en echte doordenk hints gaan bedenken. Van die hints die uiteindelijk niemand ontdekt terwijl we allemaal vol spanning op aflevering tien wachten en na het bekijken onszelf oerstom vinden . Ik blijf hoop houden want die mensen bestaan dus en eentje zit op dit forum
Citaat van Geralda:Citaat van Gringa:
In het verleden (geen garantie dat dit nog geldig is) was de orde van verschijnen soms een hint. Ik heb wat nummers genoteerd…Anna: 3de in de Leader, 1ste kandidaat op de officiële website van wieisdemol.nl.
De aflevering foto’s op de officiële website zijn, handig genoeg kandidaten foto’s. In aflevering 1 staat Anna 1ste van rechts. In aflevering 2, 3de van rechts. (Dus 1 en 3 maakt weer 13.) In aflevering 3, weer 1ste van rechts wat ook toevallig 8ste van links is.Fons: 7de in de Leader, 3de kandidaat op de officiële website.
Fons stond als 3de van rechts in aflevering 1, wat toevallig ook 8ste van links is.Jeroen: 4de in de Leader, 4de kandidaat op de officiële website.
Jeroen stond 3de van links in de eerste aflevering, wat ook 8ste ban rechts is. In de 3de aflevering stond hij als 1ste van links, wat toevallig 8ste van rechts is.Kees: 9de in de Leader, 7de kandidaat op de officiële website.
Test 1–7de testnemer. Hij spreidt zo breed mogelijk. Test 2–5de testnemer. Rian. Test 3–7de testnemer. Verdenkingen onbekend.Rian: 8ste in de Leader, 8ste kandidaat op de officiële website.
Test 1–4de testnemer. Fons? Ze weet het niet. Test 2–4de testnemer. Kees? Ze weet het niet. Test 3–1ste testnemer. Tooske, Kees. Anna weggeëbd. (In zowel de Leader als de kandidaten orde [2x] staat ze als 8ste.)Rosario: 5de in de Leader, 9de kandidaat op de officiële website.
Test 1–9de testnemer. Jip, Anna. Test 2–7de testnemer. Jip, Tooske, spreiden. Test 3–8ste testnemer. [hotel] Fons, Justin. (Testnemer 9+7+8=24)Tooske: 1ste in de Leader, 10de kandidaat op de officiële website.
In aflevering 3 stond Tooske als 6de van links op de kandidaten foto. Dit is misschien interessant omdat haar verjaardag is 3 juni.Uit het spel…maar mogelijk komt er een terug?
3de weg Justin: 2de in de Leader, 6de Kandidaat op de officiële website. (8 ) We zien hem als 6de tijdens de eerste test, 1ste tijdens de tweede test, en 6de tijdens de derde test. (13)@Gringa ongelooflijk hoe je dit allemaal hebt uitgezocht en nagekeken. Jij bent zo origineel in hoe je alles uitzoekt! Het zou gaaf zijn als in WIDM er echt dit soort speurwerk wordt gevraagd van molloten om er een hint in te vinden. Dat zou het programma een echte uitdaging maken voor de ultieme speurneuzen.
Helaas zijn de hints van een minder diepgaand speurneus niveau zoals we altijd in aflevering tien zien. Alle ‘oppervlakkige’ mogelijkheden/hints zijn allang ontdekt en de laatste aflevering zien we nauwelijks iets nieuws.
Dus ik hoop dat ze originele mensen zoals jij in hun team gaan opnemen en echte doordenk hints gaan bedenken. Van die hints die uiteindelijk niemand ontdekt terwijl we allemaal vol spanning op aflevering tien wachten en na het bekijken onszelf oerstom vinden . Ik blijf hoop houden want die mensen bestaan dus en eentje zit op dit forum
Thanks
Citaat van Geralda:
Bij de eliminatie van aflevering 1 zat Babs op een roze stoel. Bij de eliminatie van aflevering 1 en 2 zat Jip op een paarse stoel. Justin zat in afl. 1 op een mint stoel ( in 2 op roze en 3 op geel).
Als we de kleuren van aflevering 1 aanhouden waar topito’s verdiend konden worden en die in de toekomst belangrijk konden zijn, zou het zomaar Jip kunnen zijn die in de paarse doos zit die ze in aflevering 4 ( vooruitblik) gaan open maken. De andere kisten waren roze (Babs?) en mint Justin?).Zou leuk zijn, Jip terug maar gun het Babs en Justin ook.
Als je hier gelijk hebt, dan komt Jip terug. Het voordeel voor de mol voor Jip is dat ze weet niet zo veel, en ze gaat slecht met druk om.
Als Jeroen de mol is, wou of Jeroen of WIDM Jip terug hebben. Rik leek zijn duim 3x te bewegen en Jeroen kies de tegenovergestelde sleutel van die hand van Rik.
Het interessantste is eigenlijk het moment vlak na het slot eraf halen bij de 2e box (paars) waarbij Fons ijskoud zegt (verspreekt) "wie is dit!?" dat is een wel erg vreemde uitspraak als iemand een doos gaat openen met wat erin zit mogen jullie houden... dan denk je niet aan een persoon!! maar aan een iets.
Ongeveer op 55:10 alleen een mol onder spanning zou dit kunnen weten en per ongeluk kunnen doen.
(blijft het vreemd dat ze dit nadrukkelijk in beeld nemen of het is een hint waarvan ze denken dat niemand het ziet)
Zoiezo vervelend dat er mensen weer terug kunnen komen in het spel nadat ze afgevallen zijn,
dan blijf je bezig maar dat is mijn mening.
Gewijzigd op 28 januari om 12:20 uur.
Ik zie 2 mogelijkheden:
- Hij is de mol en ze willen een extra hint geven omdat ze weten dat toch iedereen hieraan twijfelt. Let wel: in de ondertiteling kwam zijn uitspraak niet terug.
- Hij is niet de mol en op het moment van uitspreken is duidelijk dat iemand in de kist zit. Bijvoorbeeld door geluid uit de eerste kist of creatief knippen. Bijvoorbeeld: Jeroen doet het slot open -> doet de deur op een kiertje -> "er zit iemand in!" -> Fons "Wie zit er in?" -> kist open.
Eigenlijk zie ik spanning bij iedereen en de grote vorm van de kisten verraadt ook wel een beetje dat er een persoon in zit. Ik denk dat iedereen hetzelfde denkt als Fons en hij het uitspreekt.
Als de goede sleutel op de insta van Jeroen staat waarom dan op deze manier de cliffhanger verraden? Dan is die cliffhanger toch nergens voor nodig of mis ik nu wat? Alleen spannend voor de kijker die de aflevering kijkt maar geen sociale media volgt? Een uurtje na de aflevering is het dan al geen cliffhanger meer. Ik blijf gewoon bij Jip in de kist
beiden goede opties, ik zie het ook 'graag' als een mooie hint voor de kijker.
Het blijft een vreemde zin in context.
Mocht er hier en daar wat zijn opgevangen dan zou het kunnen maar anders zal niemand tijdens dit spel opeens bedenken dat er wel eens een persoon in kan zitten, wij weten dat er iemand terug komt maar hun hebben geen idee en zien hoogst waarschijnlijk alleen een mooi gekleurde grappige stapel blokken wat op een stoel lijkt.
Citaat van Sjurk:
Ik zie 2 mogelijkheden:
- Hij is de mol en ze willen een extra hint geven omdat ze weten dat toch iedereen hieraan twijfelt. Let wel: in de ondertiteling kwam zijn uitspraak niet terug.
- Hij is niet de mol en op het moment van uitspreken is duidelijk dat iemand in de kist zit. Bijvoorbeeld door geluid uit de eerste kist of creatief knippen. Bijvoorbeeld: Jeroen doet het slot open -> doet de deur op een kiertje -> "er zit iemand in!" -> Fons "Wie zit er in?" -> kist open.
Gewijzigd op 28 januari om 20:36 uur.
Citaat van Gringa:Citaat van Geralda:
Als we de kleuren van aflevering 1 aanhouden waar topito’s verdiend konden worden en die in de toekomst belangrijk konden zijn, zou het zomaar Jip kunnen zijn die in de paarse doos zit die ze in aflevering 4 ( vooruitblik) gaan open maken. De andere kisten waren roze (Babs?) en mint Justin?).Zou leuk zijn, Jip terug maar gun het Babs en Justin ook.
Als je hier gelijk hebt, dan komt Jip terug. Het voordeel voor de mol voor Jip is dat ze weet niet zo veel, en ze gaat slecht met druk om.
Als Jeroen de mol is, wou of Jeroen of WIDM Jip terug hebben. Rik leek zijn duim 3x te bewegen en Jeroen kies de tegenovergestelde sleutel van die hand van Rik.
Ik hoop en geloof niet dat de regie of Jeroen bewust een geselecteerde kandidaat terug kiezen. Op basis de kistkleuren denk ik dat een kandidaat in de kleur kist zit van de kleur van de stoel bij de test van aflevering 1.
(Belangrijk voor de toekomst werd er gezegd).
Babs won met 6 dezelfde sleutels. Ik denk dat de andere sleutels nagenoeg hetzelfde waren met een miniem verschil. In ieder geval voor ons kijkers en Jeroen niet na te gaan. Met Photoshop of AI ‘fotografie’ is veel te veranderen.
Dat Babs in de kist zit op basis van de nu onderzochte sleutels kan, maar hoeft m.i. niet. De regie weet dat de sleutels onderzocht gaan worden. Zo eenvoudig maken ze het niet voor ons ( hoop ik).
Als Rik de sleutels aan de drie laat zien op het strand lijken ze voor mij ook hetzelfde. In de schermafbeelding die ik maakte van de sleutels op de tafel bij Rik zie ik ook vervormingen in het perspectief vanuit de hoek van de fotografie. Nogal vreemd dus ik denk dat er gerotzooid is om ons te misleiden.
Het blijft voor mij dus nog steeds een cliffhanger
Reactie toevoegen
Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.