Forum
Topic toevoegenForum » Afleveringen & opdrachten » Algemeen » Test, eliminatie, topito
Re: Test, eliminatie, topito
Citaat van Linda78:
En weer zit Kees achter de afvaller…
En weer raakt hij de afvaller als eerste aan, ging dit keer net goed want Anna leek haar aan te gaan raken.
Grappig om bij de eliminatie tegen de rest op de bank al te zeggen dat Sor niet naar huis gaat want die zit te ver van Kees vandaan.
Citaat van Linda78:
En weer zit Kees achter de afvaller…
Ik had dit gisteren niet gezien, en heb bij het Kees topic gemeld. Het valt wel op, ja!
Gewijzigd op 25 februari om 12:09 uur.
Citaat van Sjurk:Grappig om bij de eliminatie tegen de rest op de bank al te zeggen dat Sor niet naar huis gaat want die zit te ver van Kees vandaan.
Hahaha, ik dacht ook meteen 'Rian gaat naar huis' terwijl Rik nog met z'n (rare) praatje bezig was.
Gewijzigd op 25 februari om 16:14 uur.
Zomaar een ideetje, ik heb de posities in de foto's opgetelt van de 4 overblijvers: met Kees kom ik op 18 momenteel, dus die kan nog op 25 uitkomen, ( 25e mol ) bij Sor kom ik op 35, die kan dus nog op 38 uitkomen ( getal dat je veel ziet) Fons zit nu op 47 (kan dus nog 52 worden, het landnr. van Mexico) Anna zit al op 52 daar kan ik niks bij bedenken.
Reactie toevoegen
Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.