De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
De kandidaten van seizoen 22 zijn bekend!
Deze elf BN-ers doen mee aan het 22ste seizoen van Wie is de Mol.
Jubileum-seizoen van Wie is de Mol? in Italië
Het spel wordt gespeeld door tien oud-kandidaten
Je kunt het Molboekje van seizoen 22 hier bestellen!
Bestel nu, dan heb je hem als eerste in huis!
Wie is de Mol? Bordspel pocket edition
Speel Wie is de Mol nu ook onderweg!

Laatste afleveringen

Forum

Topic toevoegenForum » Archief » Seizoen 12 t/m 21 » Kennismaking moltalk

hellguard
2 jaar lid

Kennismaking moltalk

Hoi allemaal, het is weer tijd om dit account af te stoffen.

In de aflevering van moltalk zit aan het eind een introductie van het land en een aantal opdrachten. Rond 39:28 klinkt er een vrouwelijke stem die zegt "kijk om je heen, het spel gaat nu beginnen".

Weet iemand of dit eerder is voorgekomen? Heb geprobeerd om de stem te vergelijken met de vrouwelijke deelnemers maar kom er niet helemaal uit.

Gewijzigd op 2 januari om 22:34 uur.

Karoi
8 jaar lid

Re: Kennismaking moltalk

Citaat van hellguard:
Hoi allemaal, het is weer tijd om dit account af te stoffen.

In de aflevering van moltalk zit aan het eind een introductie van het land en een aantal opdrachten. Rond 39:28 klinkt er een vrouwelijke stem die zegt "kijk om je heen, het spel gaat nu beginnen".

Weet iemand of dit eerder is voorgekomen? Heb geprobeerd om de stem te vergelijken met de vrouwelijke deelnemers maar kom er niet helemaal uit.

Ik dacht dat dit een oud mol was, heb er verder geen aandacht aan gegeven. Ik moet wel even terugkijken naar de volgorde van de bekendmaking, wie weet is er een afvallerstheorie aan te koppelen. Ik gok van niet, want ze spelen tegenwoordig op safe met alle hints, verdachtmakingen, montage, etc.

Mauz_is_waus
8 jaar lid

Is dat niet uit het vorige seizoen? Dat de kandidaten de oud mollen spraken in het klooster? Bij de opdracht met die bakjes dat Jeroen (de mol) wat eruit jatte?

chihiro
5 jaar lidVerdenkt Kim-Lian

Fragment Erik: 'Media ondernemer. Luisteraars...' (mol).

Gewijzigd op 9 januari om 14:41 uur.

Gringa
6 jaar lid

In de kortere (z'n 12 minuten lang) video, Dit zijn de kandidaten..., in het archief op de wieisdemol.nl website springen voor mij 3 deelnemers eruit:

1. Splinter omdat hij ver uit de meeste te zien is.
2. Lakshmi omdat zij is in het blauwe licht als eerste niet goed in beeld komt, haar haar lijkt dezelfde kleur te hebben als het licht, dit haar is te zien als een stukje van de scherm als Rik en Rocky in het beeld zijn, en je/u.
3. Rocky omdat itt de anderen is ze als avatar te zien op de scherm boven haar hoofd, maar in het echt is ze het enige die het beeld deelt met Rik. Bovendien ik denk haar stem te horen als Remco aan het praten is rond 9:54 waar ze ik ben de mol zegt.
4. Ver achter de bovenstaande kandidaten laten ze veel reacties van Charlotte zien op de andere deelnemers.

Dus, als ik goed heb kunnen luisteren is Rocky de mol. Als je visuele aanwijzingen moet volgen, zou ik (na 2 afleveringen) Lakshmi of Splinter op dit moment kiezen als mol.

Gringa
6 jaar lid

Citaat van Gringa:
In de kortere (z'n 12 minuten lang) video, Dit zijn de kandidaten..., in het archief op de wieisdemol.nl website springen voor mij 3 deelnemers eruit:

1. Splinter omdat hij ver uit de meeste te zien is.
2. Lakshmi omdat zij is in het blauwe licht als eerste niet goed in beeld komt, haar haar lijkt dezelfde kleur te hebben als het licht, dit haar is te zien als een stukje van de scherm als Rik en Rocky in het beeld zijn, en je/u.
3. Rocky omdat itt de anderen is ze als avatar te zien op de scherm boven haar hoofd, maar in het echt is ze het enige die het beeld deelt met Rik. Bovendien ik denk haar stem te horen als Remco aan het praten is rond 9:54 waar ze ik ben de mol zegt.
4. Ver achter de bovenstaande kandidaten laten ze veel reacties van Charlotte zien op de andere deelnemers.

Dus, als ik goed heb kunnen luisteren is Rocky de mol. Als je visuele aanwijzingen moet volgen, zou ik (na 2 afleveringen) Lakshmi of Splinter op dit moment kiezen als mol.

Na 7 afleveringen zijn Renée, Charlotte, Rocky en Splinter nog in het spel. Ik keek de uitgebreidde Moltalk versie terug.

Tijdens de kennismakingsronde lijkt Charlotte op een gegeven moment richting Renée (of Rocky?) te kijken. Is zij de mol? Zoals opgemerkt, Charlotte glundert. Zij gebruikt het woordje "ja" wat "ik" betekent in het Tjechisch. Ze is ook gelijk meteen als hoofdverdachte door de kijkers op 21 December gekozen. Als hij dat ziet, breekt Rik in lachen uit--hij kan zijn poker face niet doorzetten. Is Charlotte zo belachelijk als mol te bedenken, of is ze de mol? Ze was niet verdacht in Moltalk.
Renée vind ik nog steeds weinig bijzonders (in de rol van Astrid Holleder duikt ze onder). Het spijt me--hier heb ik hulp bij nodig. Ook niet verdacht in Moltalk.
Splinter is oververtegenwoordigd in deze video. Hij heeft het over macht en hoe het misbruikt kan worden. Als hij de mol is, vind ik dit afschuwelijk wegens 5.2 en 5.3 plus zijn bondje met Joshua. Zeker nu dat ik weet dat Joshua heeft last van depressies. Ik hoop dat hij het niet is. Buddy (gedeeld met Remco) en Nathan vonden hem het meest verdacht tijdens Moltalk.
Rocky word als avatar in een video game voorgesteld. Als Rik in het Westergasfabriek aan het praten is, is Rocky als enige kandidaat echt in beeld. Zoals vaak gemeld, ik denk haar te horen zeggen dat ze de mol is. Echter, als ik dit seizoen kijk, dan moet ik enorm creatief !!!!! zijn om haar als mol te zien. Vraag dus: heeft iemand anders dit ook gehoord?? Wier stem is het? In de korte video is het rond 9:54 zwak te horen als Remco aan het praten is. Rocky wordt niet als potentiële mol gezien tijdens Moltalk.

Update: voor Renée ben ik iets vergeten: op de kandidatenfoto staat Renée in fel rose naaldhakken. Alle andere kandidaten dragen opdracht-vriendelijke schoenen.

Gewijzigd op 16 februari om 12:05 uur.

Reactie toevoegen

Dit forum is gesloten. Reageren is daarom niet mogelijk.