De identiteit van de Mol is bekend
Winnaar gaat naar huis met 17.750 euro.
Locatie bekendgemaakt
Wie is de Mol? 2016 opgenomen in Dominicaanse Republiek
Het nieuwe seizoen is begonnen!
Klik hier om aflevering 1 nog een keer te bekijken
Heb je het Molboekje van 2019 nog niet in huis?
Bestel het boekje online!
Wie is de Mol? Bordspel
Verkrijgbaar bij Bol.com. Klik hier en bestel direct!

Laatste afleveringen

• Aflevering 10:  Wie is de Mol?
  • Aflevering 9:  Drijfveer
  • Aflevering 8:  Met zand strooien
  • Aflevering 7:  Inhalen

Forum

Topic toevoegenForum » Over WIDM » Zelf Wie is de Mol? spelen » Ideeën voor opdrachten?

matthijs123
2 jaar lid

Ideeën voor opdrachten?

Hi, voor sinterklaas dit jaar wil ik zelf een widm spel organiseren met 4 mensen. Heeft iemand nog ideeën voor leuke opdrachten?

Citeer Reageer

Jaime van B
1 jaar lid

Re: Ideeën voor opdrachten?

Afbeelding
Ik heb een paar opdrachten die ik best wil delen!
Opdracht Op Jacht
Ik wil 2 mensen die wel houden van wat actie? Okay die mogen daar gaan staan. Jullie mogen hier en in de omgeving enveloppen gaan zoeken! Deze zijn 100 euro waard! Jullie hebben een half uur de tijd! Zodra jullie het sein krijgen kunnen jullie beginnen. Op iedere envelop staat een naam, als je die door geeft aan mij is je envelop veilig! Jullie krijgen 2 woorden op jullie geplakt, op je buik en op je rug. Zodra een jager dit woord schreeuwt ben je af!

Jagers, jullie moeten jullie team genoten tegen houden! Zorg dat ze de enveloppen niet bereiken want per envelop gaat er 100 euro Af! Houd ze tegen, ze krijgen 30 seconden voorsprong en dan mogen jullie suc6
------
Opdracht WIDM in WIDM
We spelen Wie is de mol in Wie is de mol! Jullie krijgen straks een kaartje met je rol! Iedere avond zullen de mol of mollen 1 iemand doden! De volgende dag zullen alle overgebleven mensen iemand uit het spel stemmen die dan ook hun rol bekend maken! Ontmasker jij de mol voordat het voorbij is? Dan levert dit 50 euro op. Eigenlijk een soort van ‘weerwolven’ dus.

Citeer

Musliston
5 jaar lidVerdenkt Rick Paul

Leuk idee! Glimlach

Citeer

Sindoggy
6 jaar lid

Hoe ik het op school een aantal keer heb gedaan: geef de groep algemene kennis vragen, waarmee ze per goed antwoord 10 euro op, voor iedere vraag die fout is, gaat er 5 euro uit de pot.
Als je het nog moeilijker wilt maken: goede antwoorden van de mol tellen niet mee, foute wel.

verstoppertje: laat ze door een gebouw/over een terein rondlopen, waar geld/mingeld/jokers/vrijstellingen liggen, ver genoeg van elkaar om niet goed zichtbaar te zijn van elkaar. Kandidaten kunnen zelf maar een keer per ding kijken, en moeten dus direct bepalen of ze het houden of doorlopen.

Veel plezier! Laat nog weten wat je gaat doen!

Citeer

R-Broekman18
1 jaar lid

Leuk idee voor kinderen tussen de 8 en 11 jaar is een themakist huren met een Wie is de Mol game.
Je ontvangt dan een beschrijving met werkinstructie. En met de post een grote themakist met alle attributen thuis (zoals lasergame pistolen, targets hesjes, pionnen, symbolenspel, seinspel vlaggen, vloerdelen, etc)

Daar kun je ook een test en executierondespelen. Direct na bestellen krijg je ook de uitnodigingen e.d. als download beschikbaar. https://www.kinderfeestje-idee.nl/product/wie-is-de-mol-kinderfeestje-thuis/

Gewijzigd op 21 april 2018 om 15:25 uur.

Citeer

Reactie toevoegen

Je kunt geen reactie toevoegen omdat je niet bent ingelogd.